میشل یوه پس از برنده شدن اولین اسکار در ماه گذشته به فرش قرمز بازگشت

اون برگشته! پس از یک فصل طاقت‌فرسا (و موفقیت‌آمیز) جوایز، میشل یئو با هوشمندی چند هفته مرخصی گرفت، تا احتمالاً بهبود یابد و افتخارات خود را جشن بگیرد. اما خوشبختانه، این بازیگر مدت زیادی دور نشد و روز پنجشنبه، Yeoh برای اولین رویداد مهم خود پس از پیروزی بزرگش در جوایز اسکار ماه گذشته، پا به میدان گذاشت.

این بازیگر در مراسمی برای کارتیه در هنگ کنگ شرکت کرد و افتتاحیه نمایشگاه “کارتیه و زنان” را در موزه کاخ هنگ کنگ در منطقه فرهنگی غرب کولون جشن گرفت. مطابق با WWDاین نمایشگاه اولین نمایشگاه در نوع خود است که به بررسی نقش زنان در تاریخ کارتیه می پردازد و حدود 300 قطعه کارتیه شامل جواهرات، ساعت ها، اشیاء، لوازم جانبی و سوابق بایگانی از قرن 19 تا کنون را به نمایش می گذارد.

Yeoh افتتاحیه را با دوستان خود از جمله بازیگران زن Carina Lau و Brigitte Lin در روز چهارشنبه جشن گرفت. سپس، روز بعد، او یک قدم برای برند جواهرات تکرار کرد و با لباسی کلاسیک و بلند مشکی با پاپیون در کمر و توری توری ظاهر شد. البته یک گردنبند زیبای کارتیه گردن این بازیگر را تزئین کرده است.

VCG/گروه ویژوال چین/گتی ایماژ

این سفر پس از آن صورت می گیرد که Yeoh عکس هایی از سفر به خانه اش به مالزی را به اشتراک گذاشت، که برای آن مجسمه اسکار خود را همراه داشت. این بازیگر مجموعه ای از تصاویر را در اینستاگرام نوشت: «Mr.O را به خانه آوردم». “بدون عشق، اعتماد و حمایت والدینم… امروز اینجا نبودم… اینقدر دوست دارم.” در این پست عکسی از مادر Yeoh که جام را در دست دارد و همچنین عکسی از آن بر سر مزار پدرش نشان داده شده است. پدر Yeoh، Datuk Yeoh Kian Teik، در سال 2014 در سن 89 سالگی درگذشت، و این بازیگر درست به موقع برای جشنواره سالانه Qingming از مالزی دیدن کرد، جایی که اقوام به طور سنتی به قبر اجداد خود می روند تا آنها را جارو کنند و نثار کنند.

یئو در طول سخنرانی خود برای دریافت جایزه اسکار در مورد مادرش و تمایلش برای آوردن مجسمه به خانه صحبت کرد. من باید این را به مادرم تقدیم کنم، تمام مادران دنیا، زیرا آنها واقعاً ابرقهرمانان هستند. و بدون آنها، هیچ یک از ما امشب اینجا نخواهیم بود.» او گفت. “او 84 ساله است و من این را به خانه او می برم.”