کریستن استوارت اعتراف کرد که او از طرفداران شاهزاده خانم اما کورین در فیلم “تاج” است

امروز پس از کریستن استوارت ، که در فیلم آینده نقش پادشاهی را بازی می کند ، نقصی در جهان سینمای پرنسس دیانا رخ داد. اسپنسر اشاره ای به تصویر اما کورین از همان شخصیت داشت.

در مصاحبه با هفته نامه سرگرمی، استوارت فاش کرد که از طرفداران دیانا کورین در نتفلیکس است تاج. او در مورد سریال گفت: “من احتمالاً آن را در یک شب تماشا کردم.” من فکر می کنم [Emma Corrin] واقعا کار زیبایی انجام داد منظورم این است که نگویم نظر من اصلا مهم است! اما من واقعاً او را دوست داشتم. ”

در حالی که مشخص نیست آیا استوارت و کورین در مورد نقش مشترک خود صحبت کرده اند یا خیر ، آنها یک ویژگی مشترک دارند ، مربی گویش آنها. ویلیام کانچر ، که به استوارت کمک کرد تا لهجه دیانا را ببندد ، اتفاقاً برای بازی در فیلم Corrin با کورین همکاری کرد. تاج و همچنین با نائومی واتس هنگام بازی شاهزاده مردم در فیلم 2013 ، دیانا کورین در اوایل امسال ، فرش قرمز گلدن گلوب ، کاناچر را “مربی گویش فوق العاده” ، درست چند ساعت قبل از دریافت جایزه برای اجرای خود ، نامید.

تقریباً 25 سال از مرگ او می گذرد ، اما تأثیر و میراث دیانا همچنان ادامه دارد. البته ، یک چهره مشهور دیگر در گوشه گوشه در مورد تکلم با دیانا نیز وجود دارد. الیزابت دبیکی در فصل های آینده این نقش را بر عهده می گیرد تاجبه