هر آنچه در مورد راه اندازی مجدد “جنسیت و شهر” می دانیم

تعداد کمی از مجموعه های تلویزیونی آمریکایی به اندازه سنگ آزمایش فرهنگی موجود هستند سکس و شهربه تلاش برای فهمیدن اینکه کدام یک از شخصیت های اصلی را بیشتر با دیگران می شناسید هنوز یک سرگرمی رایج است ، و شخصیت های واقعی می دانند که نمایش اصلی HBO متعارف است و فیلم اول یک افزودنی قابل قبول است ، اما اکثر آنها موافق هستند که فیلم دنباله یک کار مکروه است. احتمالاً هرگز نباید دوباره نمایش داده شود و به کلی فراموش شود. (گرچه ، اگر باید طرفدار مصرف رسانه باشید ، پیش بروید و سعی کنید از آن عبور کنید.)

ولی خط تلویزیون و نیویورک پست در ماه دسامبر گمانه زنی شد که HBO Max تصمیم گرفته است که آنها همچنین بتوانند با فصل هفتم اوضاع را به حرکت درآورند سکس و شهر و در اوایل سال 2021 ، HBO Max تأیید کرد که در واقع چیزهای بیشتری وجود دارد. ما همه چیز را که باید در مورد این راه اندازی مجدد بدانید ، در اینجا گردآوری کرده ایم.

چه کسی برمی گردد؟

در این به روز رسانی سری محدود ، سارا جسیکا پارکر ، کریستین دیویس و سینتیا نیکسون به عنوان کری ، شارلوت و میراندا بازی خواهند کرد. با این حال ، کیم کاترال ، که در سریال اصلی و فیلم های بعدی نقش سامانتا را بازی می کرد ، به احیا نمی پیوندد.

در مورد علایق عشق ، طرفداران باید خوشحال باشند. بیگ برگشته آیدان برگشت. استیو؟ خوب ، او هم برگشت از نظر “منبع تولید ارشد” در HBO Max ، این سه دوست پسر برای احیای بازگشت خواهند کرد.

در نبرد سابق کری ، به نظر می رسد آیدان شاو باید پیروز شود ، بنابراین بازگشت او خبر مهمی برای هر کسی است که از ایده داشتن یک ملاقات زیبا با یک نجار در یک اتاق نمایش مبلمان یک خیال عاشقانه ساخته است. جان کوربت با گفتن این مطلب آن را رسمی کرد صفحه ششم در آوریل، “من قصد دارم نمایش را انجام دهم.”

آخرین باری که کری ایدان را دید ، در تعطیلات خود در ابوظبی بود (ما نمی خواهیم در مورد آن صحبت کنیم) و او ازدواج کرد و دارای سه فرزند بود. فقط زمان نشان می دهد که او چگونه می تواند در زندگی کری نقش داشته باشد ، اما بازیگر اشاره کرد که در “چند” قسمت حضور داشته است.

از سوی دیگر ، کریس نوث در مورد این که آیا او را می بینیم یا خیر ، بازی می کرد. در ماه فوریه توسط صفحه ششم که آقای بیگ ظاهر نمی شود ، اما چند روز بعد ، و پیشنهاد کرد که ممکن است در حال حاضر ، ما به طور قطع می دانیم که جان جیمز پرستون باز خواهد گشت – اما امیدوارم دیگر زندگی عاشقانه کری را خراب نکند.

دیوید ایگنبرگ ، بازیگر نقش استیو بردی ، همسر میراندا ، نیز تأیید کرده است که در این بازی حضور خواهد داشت ، باید منتظر ماند. ما باید پسر استیو و میراندا را تصور می کردیم برادی هابز حداقل یکبار ظاهر می شود و به لطف عکسهای اخیر پاپاراتزی که در صحنه فیلمبرداری گرفته شده ، به نظر می رسد که او همه در حدود 20 سالگی بزرگ شده است. مشخص نیست که آیا این شخصیت توسط همان بازیگر ، جوزف پوپو ، بازیگر برادی در فیلم ها بازی خواهد شد یا خیر.

هری روزنبلات ، همسر شارلوت نیز برمی گردد ، زیرا HBO Max نیز تأیید کرده است که ایوان هندلر ، بازیگر نقش هری ، بازگشته است. دخترهای هری و شارلوت لیلی (که اگر از فیلم اول به یاد داشته باشید ، تقریباً ازدواج کری با بیگ را با پنهان کردن تلفن کری هنگام تماس برای عذرخواهی خراب کرد) و رز (که درست زمانی که شارلوت به روز تولد بیگ نفرین می کرد به صحنه آمد. ) هم اکنون در نوجوانی هستند و به نظر می رسد لیلی واقعاً عشق مادرش به گلها را دنبال می کند. عکسهای پاپاراتزی نمایانگر تجمع خانواده در مقابل مدرسه موسیقی منهتن است و نظریه های طرفداران در حال حاضر در حال چرخش است.

ما حتی استنفورد بلچ (ویلی گارسون) و آنتونی مارنتینو (ماریو کانتون) را در احیا خواهیم دید ، هرچند پس از خبر درگذشت ناگهانی گارسون ، مشخص نیست که آیا شخصیت او در نهایت خارج از برنامه نوشته می شود یا خیر. دفعه قبل که بررسی کردیم ، دو دوست صمیمی همجنس بازان کری و شارلوت و دشمنان سابق ، چادر را دفن کردند و در مراسمی که هیچ فردی جز لیزا مینلی قضاوت نمی کرد ازدواج کردند (و با بازی خواننده “خانم های مجرد” در حافظه ما ماندگار شد). شاید همه چیز باز شود ، شاید آنها به همان شکل باقی بمانند ، اما در این تجدید حیات ، ما هنوز نمی دانیم ازدواج آنها به کجا خواهد انجامید.

هرچند هنوز هیچ خبری مبنی بر بازگشت اسمیت جرود ، پیشواز سامانتا (با بازی جیسون لوئیس) وجود ندارد ، اما اگر سامانتا آنجا نباشد ، ممکن است دلیلی برای بازگشت او وجود نداشته باشد. حداقل همیشه جایی برای یک سکانس فلش بک وجود دارد.

آیا هنوز عکس بازیگران وجود دارد؟

بله ، در 9 ژوئیه ، HBO Max اولین عکس های مجموعه ای از سری جدید را حذف کرد. سه شخصیت اصلی بازگشتی مثل همیشه شیک هستند. میراندا به درستی به موهای خاکستری خود تکیه داده است و از طرفداران شلوارهای پهن پا است. شارلوت هنوز با کیف لیدی دیور خود کلاسیک است. کری؟ خب ، او هنوز هم کفش های چشم نواز دارد.

راه اندازی مجدد است یا نمایش جدید؟

خوب ، بستگی به نوع نگاه شما به آن دارد. پارکر ویدئوی اعلامیه را در اینستاگرام به اشتراک گذاشت که در آن شلوغی و شهرهای (احتمالاً بدون Covid) با روایت کری در کنار عبارت “And just like that …” در صفحه کامپیوتر نمایش داده می شود. با توجه به IMDb و HBO Max ، و درست مثل اون … عنوان است ما 10 قسمت نیم ساعته داریم و تولید آن به زودی آغاز می شود. این احتمال وجود دارد که تا پایان سال در HBO Max ظاهر شود ، اگرچه هنوز تاریخ انتشار رسمی آن مشخص نشده است.

نیکسون و دیویس همچنین این تیزر را در حساب های مربوط به رسانه های اجتماعی خود (با Cattrall که در هیچ یک از پست ها مشخص نشده است) و پارکر به اشتراک گذاشتند. توییت کرد که در آن شرایط همه چیز “فراتر از همه انتظارات” خواهد بود.

داستان از کجا شروع می شود؟

پارکر کمی بیشتر در مورد آن صحبت کرد و درست مثل اون … در فوریه ، جزئیات را برای آلینا چو ، در جشن جشن ولنتاین Central Park Conservancy’s Playground Partners Ground جشن گرفت ، که اگر همه بتوانند به موقع واکسینه شوند ، تولید این سریال از بهار 2021 آغاز می شود. پارکر همچنین فاش کرد که راه اندازی مجدد به عنوان یک راه اندازی معرفی نشده است ایده تا “روزهای اولیه” همه گیری در آوریل. او در حال گوش دادن به پادکست بود که متوجه شد او و دونده نمایش مایکل پاتریک کینگ هرگز در مورد تجربه تولید خود به طور عمومی صحبت نکرده اند. سکس و شهر، و در ابتدا تصور می کردند ممکن است پادکستی در مورد این روند ضبط کنند. اما پس از آن ، آن دو تصمیم گرفتند که زمان راه اندازی مجدد کامل بجای آن فرا رسیده است ، حالا که میراندا و شارلوت مادران نوجوان هستند ، و می توان تصور کرد که کری در حال حاضر به عنوان بخشی از حرفه نویسندگی خود با رسانه های اجتماعی سر و کار دارد.

“من فکر می کنم بسیاری از آن به این دلیل بود که این شهر در حال تجربه چیزی غیرقابل تصور ، بسیار منحصر به فرد بود. و هر شهر و هر جامعه ای در هر شهر داستان خود و تجربه منحصر به فرد خود را از همه گیری داشتند. “پارکر به چو گفت. می توان گفت که نیویورک به گونه ای تعطیل شد که افراد دیگر را نیز تحت تأثیر قرار می دهد ، زیرا این مرکز مالی است ، این مرکز فرهنگ است. بنابراین سکوت آن کر کننده بود. و مدام به این فکر می کردم که این زنان کجا هستند؟ آنها کجا هستند؟ آیا آنها می توانند یکدیگر را پیدا کنند؟ آیا آنها می توانند با هم باشند؟ زندگی آنها چگونه است؟ ‘ و با تغییر شرایط سیاسی و جو اجتماعی ، از نظر خواستار عدالت و برابری نژادی ، همه این گفتگوها به بخش بزرگی از تجربیات ما در خانه تبدیل شد ، مایکل و من واقعاً علاقه مند شدیم. و بدین ترتیب متولد شد و درست مثل اون ... »

آنها در مورد سامانتا چه می کنند؟

بر رسانه های اجتماعی، هر کس نمی تواند تعجب نکند آنچه روی زمین اتفاق می افتد سامانتا در این احیای سریال آیا اولین صحنه با مراسم تشییع جنازه او باز می شود یا فقط او را بازسازی می کنند؟ آیا ممکن است این کار کند اگر سامانتا جونز وجود ندارد؟

هرچند می دانستیم که این اتفاق تا حدی رخ خواهد داد. در واقع ، کندیس بوشنل ، نویسنده اصلی منبع اصلی که مجموعه تلویزیونی بر اساس آن ساخته شده است ، یک کتاب پیگیری معنوی در سال 2019 به نام آیا هنوز رابطه جنسی در شهر وجود دارد؟ این کتاب دنباله ای ظاهراً روی زندگی بعد از 50 سالگی تمرکز دارد ، هر چند با شخصیتی متفاوت ، که شامل طلاق ، بچه دار شدن و افزایش سن می شود. نویسنده به سرعت حقوق کتاب را به تلویزیون پارامونت فروخت.

همچنین در مورد فیلم سوم صحبت شده بود ، که در آن بیگ بر اثر سکته قلبی جان خود را از دست می داد ، و کاترال به دلیل اختلاف حقوق ، آشکارا از شرکت در آن خودداری کرده بود. با این حال ، بسیاری حدس می زنند خروج او واقعاً ناشی از اختلافات طولانی مدت بین او و پارکر بود ، که به خاطر ارزش خود ، همچنان بر این امر اصرار دارد که این دو هرگز با هم دعوا نکرده اند ، و در سال 2018 ، اصرار داشت که نمی تواند کار خود را تصور کند. در یک فیلم دنباله ای بدون Cattrall ، و چه خوب است سکس و شهر دنباله بدون سامانتا ، به هر حال؟ در واقع ، این “فیلمنامه بد” فیلم بود که بسته های کترال را فرستاد – برنامه هایی برای سامانتا شامل رابطه جنسی با پسر نوجوان میراندا ، برادی بود.

مطمئناً طرفداران مجموعه اصلی کنجکاو هستند که کری ، شارلوت ، میراندا و سامانتا در این دهه چه می کنند. و برخی از سریالها در HBO Max راه اندازی مجدد می شوند ، مانند شایعه دختر، بسیار امیدوار کننده هستند. اما چرا ما مجبور به راه اندازی مجدد این سری خاص می شویم در حالی که ما قبلاً کتاب مقدس اینستاگرام مانندeveryoutfitonsatc را به این موضوع اختصاص داده ایم و فرصتی برای دیدن سامانتا در احیای آن وجود ندارد؟

یک جستجوی سطحی در رسانه های اجتماعی نشان می دهد که احتمالاً می توان گفت طرفداران احیای مجدد نمی خواهند ، اما شاید کاربر توییترCeciaATL این را بهتر بگوید وقتی توییت کرد، “این به این دلیل کار نمی کند که همه ما اکنون زنان بزرگ شده ایم ، بنابراین هیچ کس به جز سامانتا با هیچکس هویت ندارد.”

اما تهیه کنندگان HBO Max صحبت کرده اند و سامانتا در این سریال کشته نمی شود ، هرچند در قسمت اول به غیبت او پرداخته می شود. همچنین به نظر می رسد که آنها سعی می کنند برخی از جنبه های مشکل ساز سریال اصلی را با جایگزینی سامانتا با سه زن رنگین پوست اصلاح کنند.

آیا شخصیت جدیدی وجود دارد؟

سه زن جای سامانتا را می گیرند. کیسی بلویس ، مدیر ارشد محتوای HBO به تلویزیون لاین گفت که این تصمیم از طرف پارکر و کینگ گرفته شد ، آنها “بسیار بسیار آگاه بودند که درک کنند نیویورک باید ظاهر نیویورک امروز را منعکس کند” و “نمی خواهند داستانی بگویند. با نویسندگان سفیدپوست یا بازیگران تمام سفید. “

سه زن بازی شده در این نقش ها عبارتند از: ساریتا چودوری ، نیکول آری پارکر و کارن پیتمن. تولید با اکثر بازیگران اصلی به خوبی در حال انجام است ، اما این سه نفر باید هر روز جلوی دوربین بروند. Choudhury نقش سیما پاتل ، یک دلال املاک در منهتن را بر عهده می گیرد ، پارکر مستندساز (و مادر شلوغ با سه فرزند) لیزا تاد وکسلی ، و پیتمن نقش دکتر نیا والاس ، دانشکده حقوق کلمبیا را بازی می کند. استاد. هنوز نمی توان گفت که چگونه این شخصیت ها با کری ، شارلوت و میراندا آشنا می شوند و درست مثل اون … اما اگر بخواهیم حدس بزنیم: شاید کری در حالی که به دنبال یک آپارتمان جدید است با سیما ملاقات کند ، لیزا و شارلوت ممکن است از این واقعیت که آنها هر دو مادران پارک آویز هستند ، خوشحال شوند و شاید دکتر والاس سعی می کند میراندا ، وکیل مدافع کلاس در دانشکده حقوق تدریس کنید

علاوه بر این ، سارا رامیرز به عنوان چه دیاز ، کمدین غیر باینری که میزبان پادکست است ، به جمع بازیگران می پیوندد. کری به عنوان یک مهمان دائمی در غرفه ، جایی که Che “حس شوخ طبعی وحشتناک خود و نمای کلی مترقی و انسانی از نقش های جنسیتی خود را به کار می گیرد. [that] آنها و پادکست آنها را بسیار محبوب کرده است. “

چه کسی طراحی لباس را انجام می دهد؟

سکس و شهر مترادف صفت هایی مانند “افسانه ای” و “شیک” در دوران اولیه Aughts شد. این به لطف پاتریشیا فیلد ، طراح لباس این نمایش بود که به عادت مانولو بلانیک کری دامن زد. با این حال ، توسط گزارش شده است صفحه ششم که فیلد برای آن برنمی گردد و درست مثل آن … ، و در عوض در فصل دوم دارن استار در ستاد باقی خواهد ماند امیلی در پاریس و لی داونپورت رهبری دنیابه مولی راجرز صاحب سبک به جای او می پرد.

بالاخره کی می توانیم آن را تماشا کنیم؟

به گفته HBO Max ، اولین قسمت از و درست مثل اون … در دسامبر پخش می شود با این حال ، هنوز تاریخ رسمی نمایش رسمی آن وجود ندارد.

با در اختیار داشتن اطلاعات بیشتر ، این مقاله به روز می شود.

مربوط: کندیس بوشنل به اندازه کافی در مورد کری بردشاو صحبت کرده است

این مقاله در اصل در منتشر شده است