کرم پودر مات کد A472 لدورا 30 میلی لیتر – بازاریابی شبکه ای پنبه ریز

احتمالا تا این لحظه این سوال از ذهن شما گذشته باشد که آیا اپلیکیشنی وجود دارد که بتوان تمامی این محصولات را با قیمت مناسب و تخفیف خوب تهیه کرد؟ این پنکک بافتی سبک، جلوهای مات، ماندگاری ۸ ساعت دارد و سازگار با انواع پوست و برای محو کردن تمامی لکها و چین و چروکهای عمیق و زیرساز آرایشی حرفهای طراحی شده و برای روزهای آفتابی مناسب نیست.

بدون شک یکی از مهمترین و اصلیترین لوازم آرایشی و میکاپ برای خانمها، کرم پودر است. اگر شما از جواهرات طلاییرنگ و همچنین جواهرات نقرهایرنگ استفاده میکنید احتمالاً تناژ پوستتان خنثی است. شما بر اساس جنس پوستتان به راهنمای انتخاب کرم پودر احتیاج دارید. کرم پودر جزو بهترین زیرساز محسوب میشود و انتخاب درست آن میتواند بر کیفیت آرایش شما موثر باشد. کرم پودر میبلین بهترین پوشانندگی را با توجه به نوع پوست شما دارد و بافت بسیار سبک و فاقد چربی آن برای انواع پوستها مناسب است و همچنین موجب بسته شدن منافذ پوست نیز نمیشود.

کرمپودری که توسط کمپانی اینلی تولید شده از ماندگاری و پوششدهی بالا برخوردار است. از ویژگیهای دیگر این کرم پودر میتوان به آبرسانی، ماندگاری بالا و پوشش متوسط اشاره کرد. از دیگر مواد به ­کار­رفته در کرم ­پودر لدورا گلیسیرین است که باعث حفظ لطافت و نرمی پوست می­شود. شرکت مای یک برند ایرانی است که تاکنون توانسته جایگاه خود را در بین مشتریان خود با توجه به کیفیت و قیمت پیدا کند.

کرم پودر ۱ ۲ ۳ perfect از پرفروشترینهای برند بورژوا است که علاوه بر موارد گفته شده دارای ماندگاری ۱۶ساعته، پوشش نرم و سبک و SPF10 است. بعلاوه توسط متخصصان پوست و چشم تست و تأیید شده است. کرم پودر روی پوست خشک زمانی خود را نشان می دهد که به طور کامل روی پوست بخوابد و بعد از یکی دو ساعت پوسته پوسته نشود. این محصولات توانایی زیادی در یکدست کردن و یکنواخت کردن سطح پوست و شفاف نشان دادن پوست دارند. به طور کلی این محصول با شمارهی 12 و تن رنگ متوسط روشن و پوشش دهی بسیار بالا، جلوهای مات را بر روی پوستتان نشان میدهد که همین عامل موجب میشود آرایش صورت شما طبیعیتر به نظر برسد.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد کرم پودر زئوس لطفا از سایت ما دیدن کنید.