کرم لایه بردار AHA چیست؟

کرم روشن کننده ویتامینه آردن با خاصیت لایه برداری، ترکیبی بر گرفته از مواد طبیعی بوده که با لایه برداری و روشن سازی پوست موجب رفع لک های پوست و ایجاد بافتی شاداب و سرزنده بر روی پوست می گردد .این لایه برداربا مهار آنزیم تیروزیناز، کاهش تولید ملانین و لایه برداری پوست از سلول های مرده و تیره پوست سبب احیای پوست، رفع سبب رفع تدریجی لک های تیره ناشی از افزایش سن و نور آفتاب می گردد. این کرم لایه بردار یک پاک کننده خوب برای پوست بوده و سلولهای مرده پوست را از بین میبرد و باعث روشن شدن و درخشندگی پوست میشود و روند تجدید سلول های جدید را سرعت میبخشد.

از ویژگیهای خوب این محصول ضد چروک بوده آن است که به از بین بردن لک های سطحی پوست کمک کرده و مانع از پیری کرم لایه بردار و روشن کننده قوی زودرس پوست میشود. کرم لایه بردار پوست درمالیفت مدل Glycolift در حجمهای 40 میلیلیتری تولید میشود و برای انواع مختلف پوست قابل استفاده است. کرم لایه بردار هیدرودرم حاوی 10٪ اسید گلیکولیک خالص بر پایه کمپلکس تقویت کننده و التیام بخش روغن کالاندولا با خاصیت آنتی باکتریال و التیام بخشی، آسکوربیل پالمیتات که فرم فعال ویتامین C می باشد جهت افزایش قابلیت انعطاف پذیری و استحکام پوست و کاهش چین و چروک سطحی و تیرگی های پوست، رتینیل پالمیتات که پیش ساز ویتامین A است و سبب کاهش چین و چروک پوست می شوند، این ترکیبات با برداشتن لایه فرسوده و خارجی پوست، لک های قهوه ای و چین و چروک را کاهش و بهبود می بخشد.

وجود ترکیبات ضد التهاب، التیام بخش و آنتی اکسیدان، اثربخشی این محصول را بیشتر می کند و حساسیت را به کمترین حد ممکن میرساند. وجود ترکیبات ضد التهاب، التیام بخش و آنتی اکسیدان، اثربخشی این محصول را بیشتر مینماید و حساسیت را به حداقل میرساند. چه تفاوتی بین کرم لایه بردار AHA و کرم لایه بردار BHA وجود دارد؟ مواد اولیه تمامی کرم های ضد چروک و کرم لایه بردار مای وارداتی بوده و فرمولاسیون آن مطابق با استانداردهای اروپا تهیه شده است. قیمت کرم لایه بردار نوتروژینا چند است ؟

کرم لایه بردار نئودرم مدل Renewal AHA 13% یکی از بهترین مارک های کرم لایه بردار صورت در ایران به حساب میآيد، این محصول یک کرم لایه بردار قوی برای لک صورت و جای جوش است که اثار بجا مانده از جوش و یا لک هایی که در اثر آفتاب و یا سایر عوامل ایجاد شدهاند را کاهش داده و یا کاملاً محو میکند. ما قبلاً بهترین مارک اسکراب صورت را معرفی کردهایم و در این مقاله قصد داریم بهترین مارک کرم لایه بردار صورت برای جای جوش و لک را به شما معرفی کنیم. کرم روشن کننده ویتامینه آردن حاوی آلفا-آربوتين، كوجيك اسيد دي پالميتات، ويتامين سی ، پالميتات و مخلوط اسيدهاي ميوه (AHA 10%) می باشد که هرکدام از این ترکیبات تاثیر بسزایی در روشن نمودن و افزایش شادابی و طراوت پوست دارند.