چرا «Gorgeous» مایکل کورس بهترین رایحه در طول سال است؟

برخی از اقلام سارتوریال برای هر فصل کار نمی کنند و این در مورد عطرها صدق می کند. از این گذشته، چه کسی می‌خواهد رایحه تابستانی مشخصی را در فصل زمستان بپوشد؟ یا یک رایحه گرم و دلپذیر در وسط تابستان؟ با این اوصاف، چند عطر منتخب در بازار وجود دارد که بدون توجه به زمان سال واقعاً کار می کنند – و یکی از آنها Gorgeous ساخته Michael Kors است.

پرفروش‌ترین عطر فوق‌العاده متعادل است و به راحتی پوشیده می‌شود، که آن را به رایحه‌ای عالی تبدیل می‌کند اگر در بازار هستید. بهار، تابستان، پاییز، زمستان – آن همیشه آثار. پیشاپیش، دریابید که چه چیزی این عطر مایکل کورس را بسیار خاص و شایسته افزودن به زرادخانه عطر روزانه شما می کند.

بوی لوکس می دهد

اگر قرار است عطری را در طول سال استفاده کنید، آنگاه هرگز قدیمی نمی شود – و این عطر هرگز این کار را نمی کند. با دسته گل متعادل، آکورد تنباکو و چوب غنی، Gorgeous رایحه بسیار پیچیده و مجللی دارد و به دلیل گنجاندن لهجه های دودی و چوبی، از عطر گل های معمولی شما فاصله زیادی دارد. نت های آغازین نشاط آور آن از یاس سامباک، گل سرخ و گل پرتقال در یک سمفونی خوش بینانه در کنار هم می چرخند، در حالی که نت های قلبی آن از آکورد تنباکو، هاله ای از پیچیدگی ظریف را ایجاد می کند. این عطر با نت‌های پایه‌ای پررنگ از چوب سدر و روغن چوب گایاک که بر روی پوست باقی می‌مانند، ایجاد شده است، این عطر حس ذاتی راحتی و تجملاتی آرام را القا می‌کند.

برای هر موقعیتی کار می کند

مانند زنی که آن را می پوشد، Gorgeous ذاتاً چند وجهی است. رایحه جاودانه آن را نمی توان به عنوان رایحه صرفاً تازه، گرم یا چوبی طبقه بندی کرد زیرا همه موارد فوق را شامل می شود. برخی این عطر را به خاطر نت‌های گلی ظریف آن دوست خواهند داشت، در حالی که برخی دیگر از رایحه‌های غنی‌تر آن لذت می‌برند – این طیف و تطبیق‌پذیری دقیقاً همان چیزی است که آن را به یک کلاسیک فوری تبدیل می‌کند. چه در حال رفتن به یک عروسی در کنار دریا یا قدم زدن در پارک در یک بعد از ظهر معمولی، بارها و بارها متوجه خواهید شد که به دنبال آن هستید.

همه اینها برای گفتن این است که اگر به دنبال عطر جدیدی هستید که بتوانید بدون در نظر گرفتن زمان سال استفاده کنید، از Michael Kors Gorgeous دورتر نگاه نکنید. همیشه تحویل می دهد.

مایکل کورس گرجوس را بخرید