هیلی بیبر برای پیاده روی در نیویورک از یک بلیزر بزرگ با دمپایی Ugg استفاده می کند

شهر نیویورک – و بسیاری از مناطق دیگر کشور – در حال حاضر آن زمان ناخوشایند از سال را تجربه می کنند ، زمانی که هوا لباس پوشیدن در صبح را بسیار مشکل می کند. هنوز برای ژاکت ها خیلی گرم است ، اما برای بیرون رفتن بدون کت کمی خنک است. در حال حاضر ، همه چیز در مورد پیدا کردن این تعادل است و اگر برای انجام این کار به کمک نیاز دارید ، بیش از این به هایلی بیبر نگاه نکنید. این مدل به تازگی در نیویورک ظاهر شد که می توان آن را نمونه ای عجیب اما کامل از پانسمان اکتبر نامید.

روز جمعه ، بیبر در حال خروج از ساختمانی در یک گروه تقریباً سیاه پوست مشاهده شد. او یک بلیزر بزرگ Fear of God را روی یک ژاکت خنجر Khaite قرار داد. اعتبار شلوار برای این ظاهر قابل استفاده نیست ، با توجه به اینکه مدل ظاهراً هیچ پوشیده ای ندارد. بیبر سپس با کلاه سطل ژاکیموس ، کیف Saint Laurent ظاهر خود را به پایان رساند ، و آن چه روی پای او است؟ بله ، چند دمپایی Ugg آبی روشن.

حال ، باید فرض کنیم که بیبر قصد داشت یکبار کفش خود را عوض کند و به ماشین خود برسد و قبل از رسیدن به مقصدی که در حال حرکت است. البته ، این احتمال وجود دارد که او این کار را نکرده باشد ، و Uggs ، در واقع ، بخشی از ظاهر کامل شده هستند. رنگ آبی رنگی را به لباس تک رنگ اضافه می کند ، اما با توجه به ماهیت براق بقیه گروه ، انتخابی کینشیک به نظر می رسد. این حتی به این واقعیت اشاره نمی کند که او است پوشیدن دمپایی بیرون از خانه، به طور مشخص در خیابان های کثیف نیویورکبه کفش های خارج از خانه ، هیلی ، سعی نکنید آنها را روی کف فرش های زیبا از هر آپارتمانی که در آن دکوراسیون زیبایی دارید ، بپوشید.

Ilya S. Savenok/GC Images/گتی ایماژ

Ilya S. Savenok/GC Images/گتی ایماژ