دیزنی رسماً به فضل خوب اسکارلت جوهانسون بازگشت

اسکارلت جوهانسون از زمانی که نقش بیوه سیاه را بازی کرد ، شجاع ترین نبرد خود را به دست آورده است: شکایتی علیه دیزنی ، توزیع کننده پشت فیلم معروف مارول شخصیت او. این بازیگر 36 ساله روز پنجشنبه در بیانیه ای گفت: “خوشحالم که اختلافاتمان را حل کردم” ، دو ماه پس از شکایت از بازیگر سرگرمی به دلیل نقض قرارداد. شرایط فاش نشده است ، اما احتمالاً این همه خبر مهمی برای حساب بانکی یوهانسون است: در ازای درآمد گیشه که ادعا می کرد از عنکبوتیوهانسون پس از انتشار همزمان از طریق جریان ، در ابتدا – و با صدای بلند – 50 میلیون دلار درخواست کرد.

واضح است که هر مقدار دلار و شرایطی که آنها به دست آوردند به اندازه کافی رضایت بخش بود تا دیزنی بتواند خود را به فضل خوب یوهانسون برساند. یوهانسون ادامه داد: “من به طرز فوق العاده ای به کارهایی که در این سالها انجام داده ایم افتخار می کنم و از روابط خلاقانه ام با تیم بسیار لذت بردم.” “من مشتاقانه منتظر ادامه همکاری های خود در سال های آینده هستم.” آلن برگمن ، رئیس محتوا استودیوهای دیزنی ، به همان اندازه مشتاق بود تا بر اشتیاق شرکت برای ادامه روابط حرفه ای خود تأکید کند: “ما از مشارکت او در دنیای سینمایی مارول قدردانی می کنیم و منتظر همکاری مشترک در تعدادی از پروژه های آینده هستیم.” این کاملا تغییر لحن آخرین اظهارات دیزنی در این باره است: در پاسخ به شکایت در اواخر ماه ژوئیه ، سخنگوی جوهانسون را متهم کرد که “بی اعتنایی جدی به آثار هولناک و طولانی مدت جهانی همه گیری کووید -19” کرده است.

شاید روزهای بیوه سیاه او دیگر نباشد ، اما نقش یوهانسون در برج ترور، اقتباس سینمایی آینده دیزنی از عنوان اصلی والت دیزنی در جهان ، اکنون کاملاً رسمی است. (که بدون شک بدین معناست که یوهانسون در حال دریافت یک دستمزد چاق دیگر است: دیزنی اعلام کرده است که مبلغ 20 میلیون دلار پیش پرداخت کرده است. عنکبوت.) در همین حال ، یوهانسون همچنان معتقد است که دامنه خود را دارد ، هرچند این بار بسیار بحث برانگیزتر از گذشته است. او قرار است در جدیدترین فیلم وس اندرسون ظاهر شود و ورود زنده او به دنیای سینمایی کارگردان و بدون نتیجه را مشخص کند.