هیلی بیبر اخیراً در یک ضربه بزرگ مارتین رز حضور داشته است

هیلی بیبر ممکن است دختر همسایه سلطنتی آمریکا باشد، اما یکی از برچسب‌های مد مورد علاقه او اخیراً می‌تواند بیشتر با عبارات «محبوب فرقه»، «زیرزمینی لندن» و «برانداز» مرتبط باشد. به نظر می رسد بیبر جدیدترین ستاره ای باشد که برای مارتین رز، طراح میراث جامائیکایی مستقر در لندن که در سال 2007 برند لباس مردانه خود را تقریباً به عنوان یک پروژه هنری راه اندازی کرد تب کرده است – اما نمای اصلی مد او طی چند سال گذشته صعود سریعی را تجربه کرده است. سال ها. با توجه به نفوذ بیبر در مد، علاقه اخیر او به این برند ممکن است فقط به راکت رز کمک کند تا تحسین گسترده‌تری پیدا کند.

بیبر دیروز در شهر نیویورک دست به دست شد و با عشق خود به طرح های رز در نمایش کامل به خیابان ها آمد. او ژاکت اسپرت با پانل مشکی و آبی این برند را با یک جفت جین گشاد راسته آنها ست کرد. او با یک کلاه مشکی و عینک آفتابی و یک تاپ برش خاکستری که زیر آن قرار گرفته بود، بقیه ظاهر را به گونه‌ای طراحی کرد که فضایی شیک ناشناس داشته باشد. اگرچه کفش های پنجه مربعی در واقع امضای رز هستند، جفت بیبر از جیل ساندر است.

تصاویر گاتهام/جی سی/گتی ایماژ

چند هفته قبل، در حالی که بیبر در لس آنجلس دیده شد، او همچنین یک ژاکت اسپرت رز دیگر را انتخاب کرد، این ژاکت با نسبت های کوچک شده و پانل های مشکی، قرمز و خاکی.

عکس توسط Rachpoot/Bauer-Griffin/GC Images

سپس در ماه فوریه، او در یک ژاکت بمب افکن مشکی با آستین های بزرگ از برند دیده شد.

هیلی بیبر با ژاکت بمب افکن مشکی مارتین رز.

عشق بیبر به رز کاملاً جدید نیست. او همچنین در سال‌های 2018 و 2019 در برخی از کت‌های این طراح دیده شد. با این حال، این قرابت تا حدودی تعجب آور است.

رز، که خط تولیدش رسماً به عنوان لباس مردانه طبقه بندی می شود (اگرچه او رویکردی تا حدودی بی طرف از جنسیت دارد)، الهام خود را در صحنه باشگاه های زیرزمینی لندن در دهه 90 می یابد، اگرچه به راحتی می توانید هولیگان های فوتبال را تصور کنید. NYPD آبی، و شاید حتی تصاویر قدیمی از اثاثه یا لوازم داخلی پدر و مادربزرگتان روی تابلوی خلق و خوی او. حس نوستالژی پیچ خورده ای در لباس های او وجود دارد – مانند یک مغازه خرج کردنی از سرزمین عجایب. رویکرد منحصربه‌فرد او به او کمک کرده تا طرفداران زیادی را در میان گروهی غیرمحتمل از هیپ‌جانوران، بچه‌های مدرسه‌های هنری، و افراد داخلی مد، جذب کند، به غیر از افراد مشهور دیگری مانند ریحانا، کندریک لامار، و حتی کیم کارداشیان (که در شلوار آهنگ او دیده شده است). اگرچه رز خط تولید خود را از سال 2007 حفظ کرده است، اما یک مشاوره برای مجموعه لباس مردانه Balenciaga در سال 2015 او را به شهرت بیشتری رساند. او اخیراً با نایک (اختراع مجدد کفش‌های کتانی شوکس این برند به‌عنوان یک قاطر پاشنه‌دار در ردیف اول در هفته‌های مد بهار 2023 موفق شد) و تامی جین همکاری کرد. دیروز یک همکاری آتی با استوسی مورد تمسخر قرار گرفت.

همچنین شایعات زیادی وجود داشت که رز برای شغل پوشاک مردانه در Louis Vuitton مورد توجه قرار گرفته است، قبل از اینکه در نهایت به فارل ویلیامز اعطا شود. اما توجه افرادی مانند بیبر ثابت می کند که او ممکن است به تنهایی خوب باشد.