تیلور سویفت پس از جدایی جو آلوین از نیویورک خارج شد

تیلور سوئیفت با دوستانش تماس گرفت و گفت: “من به یک شب بیرون نیاز دارم”، زیرا روز دوشنبه، خواننده تازه مجرد در حال لذت بردن از شام در شهر نیویورک با همکار مکرر خود جک آنتونوف و نامزدش مارگارت کوالی مشاهده شد.

در حالی که سوئیفت قرار است برای بعدی خود در تامپا باشد تور دوران او در روز پنج‌شنبه، در خلال استراحت بین نمایش‌ها، برای چند روز به نیویورک پرواز کرد. در آنجا، این سه نفر به سمت Via Carota در وست ویلج رفتند، که اتفاقاً چند قدمی خیابان کورنلیا، بلوکی که سوئیفت در آن زندگی می کرد، فاصله داشت. این خواننده در آلبوم خود آهنگی دارد عاشق این خیابان به نام این خیابان گرفته شده است و گفته می شود که از جو آلوین، سابق سابق او الهام گرفته شده است. از زمانی که خبر جدایی آنها منتشر شد، بسیاری از طرفداران مضطرب بیرون از محل سکونت قبلی سوئیفت هوشیار بودند. با وجود این، سوئیفت در حالی که بیرون از خانه بود، روحیه نسبتاً بالایی داشت، با یک تاپ مشکی و بدون شانه، شلوار جین Area که دارای پروانه‌ای بریده‌دار و سام ادلمن پاشنه‌های مری جین بود. یک لبه قرمز و کیف پاکو رابان مجموعه او را تکمیل کردند که در اینجا می توانید عکس ها را مشاهده کنید.

این سفر در حالی انجام می شود که اطلاعات بیشتری در مورد شرایط مربوط به جدایی سوئیفت و آلوین همچنان به دست می آید. مطابق با مردمبزرگترین دلیل جدایی آنها، که چند هفته پیش رخ داد، “تفاوت در شخصیت آنها” بود. این زوج که به مدت 6 سال با هم قرار داشتند، طبق گزارش ها “قبلاً لکه های خشن داشتند و همیشه همه چیز را حل می کردند، بنابراین دوستان فکر می کردند که مدتی از هم جدا می شوند اما در نهایت با هم باز می گردند.” با این حال، در پایان، به نظر می رسد که آنها “برای یکدیگر مناسب نبودند.”

در حال حاضر، نه سوئیفت و نه نمایندگان آلوین این جدایی را تایید نکرده‌اند و باعث شده بسیاری از سویفتی‌ها گزارش‌های پیرامون آن را رد کنند. اما با توجه به اینکه این خواننده و بازیگر همیشه خصوصی بوده اند، بعید به نظر می رسد که هیچ وقت تایید رسمی صورت گیرد.

از نگاه انتقامی تیلور خرید کنید:

اگر محصولی را از طریق پیوندی در این مقاله خریداری کنید، ممکن است بخشی از فروش را دریافت کنیم.