همه مت گالا با الهام از نمادهای هالیوود به نظر می رسند

اگر از دیشب یک چیز یاد گرفتیم ، این است که وقتی افراد مشهور مد آمریکایی را می شنوند ، ذهن آنها بلافاصله به هالیوود قدیمی می رود. در نتیجه ، فرش قرمز مت گالای 2021 با لباس های مدرن مرلین مونرو ، ژوزفین بیکر و بینگ کراسبی و همچنین چهره های جدید آمریکایی مانند جری هال و دیانا راس پوشانده شد. منابع در همه جا بودند و خود را در خیاطی کت و شلوار ، قرار دادن جواهرات و مدل مو نشان می دادند. همچنین به این امر کمک کرد که بسیاری از شرکت کنندگان با ظاهر مرجع ، الهام خود را در شبکه های اجتماعی پس از فرش قرمز به اشتراک گذاشتند ، اما ، در صورت از دست دادن آن ، در اینجا خلاصه ای از هر اشاره ای به سبک قدیمی هالیوود است که دوشنبه شب در مت گالا انجام شد.

بیلی ایلیش در اسکار د لا رنتا

وقتی بیلی ایلیش برای طراحی لباس مجلسی برای مت گالا به سراغ مدیران خلاق اسکار د لا رنتا ، فرناندو گارسیا و لورا کیم رفت ، دو الهام عمده در ذهن داشت: مرلین مونرو و گریس کلی. او با موهای تازه بلوند خود و تمایل به شوکه کردن جهان با ظاهری نه چندان سنتی به عنوان بیلی ، امیدوار بود وقتی از پله های مت بالا می رفت ، شبیه یک ستاره ستاره قدیمی هالیوود با لباس مجلسی 15 پا به نظر برسد ، و موفق شد.

کوین مازور/MG21/گتی ایماژ برای موزه مت/ووگ

بلوار غروب/کوربیس از طریق گتی ایماژ
بایگانی مایکل اوچ/گتی ایماژ

نیکی دی جاجر در ادوین اودشورن کوتور

YouTuber Nikkie de Jager با نام مستعار NikkieTutorials در اولین حضورش در Met Gala در نماد Black Trans ، مارشا پی جانسون ادای احترام کرد. این وبلاگ نویس زیبایی که در ژانویه 2020 به عنوان ترنس شناخته شد ، در قسمت پایین لباس خود یک روبان داشت که روی آن نوشته شده بود: “اهمیت نده” ، عبارت معروف جانسون. جگر همچنین تاجی از گل بر تن داشت که شبیه تاجی است که جانسون در پرکارترین تصویر این فعال پوشیده است.

مایک کوپولا/گتی ایماژ

کندال جنر در Givenchy

کندال جنر دوشنبه شب الهام از لباس مجلسی خود را در استوری های اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت. قبل از ورود به مت گالا ، این مدل عکس هایی از آدری هپبورن در فیلم 1964 منتشر کرد ، بانوی زیبا من لباس جنر الهام گرفته از لباسی است که توسط شخصیت هپبورن ، الیزا دولیتل ، هنگام حضور در جشن سفارت در فیلم پوشیده شده است.

ظاهر جنر بعد از مهمانی-یک لباس مینی جیوانچی قرمز با قطار طولانی-همچنین از هپبورن و لباسی که در فیلم 1957 پوشیده بود الهام گرفته بود ، چهره خنده دار.

مایک کوپولا/گتی ایماژ

آدری هپبورن در نقش الیزا دولیتل در بانوی زیبا من

ohn Springer Collection/CORBIS/Corbis از طریق گتی ایماژ

عکس:matthewmwilliams.

بایگانی عکس/گتی ایماژ

یارا شهیدی در دیور

یارا شهیدی فاش کرد که جوزفین بیکر ، مجری و فعال مشهور جهان ، الهام بخش ظاهر او در مت گالا بود و این جیسون بولدن و همچنین مدیر خلاق دیور ، ماریا گراتزیا چیوری بودند که دیدگاه خود را با این لباس ستونی بدون بند زنده کردند. به

دیمیتریوس کامبوریس/گتی ایماژ برای The Met Museum/Vogue

بایگانی مایکل اوچ/گتی ایماژ

کیستون-فرانسه/گاما-کیستون از طریق گتی ایماژ

هالی بیلی در رودارته

در حالی که خواهرش ، کلویی بیلی ، نکاتی از الهام گرفتن از مرلین مونرو در لباس سفید رودارت خود داشت ، این مینی صورتی هال بود که واقعاً نمایش را از نظر مرجع دزدید. حاشیه پولک دار و یقه عمیق V به تینا ترنر انرژی می دهد ، درست همانطور که مجری جوان قصد داشت.

دیمیتریوس کامبوریس/گتی ایماژ برای The Met Museum/Vogue

کایا گربر در فیلم Oscar de la Renta

او برای اولین بار در مراسم مت گالا کایا گربر ، از لباس دیگری که در این مراسم پوشیده بود ، الهام گرفت-در سال 1981. در حالی که این دو ظاهر بسیار شبیه هم هستند (گربر همچنین موهای خود را در یک بوب فر پیچیده پوشیده بود) ، نسخه مدرن آن کمی آشکارتر است و جذابیت جنسی را به لباس کم رنگ اضافه می کند.

بیانکا جگر در مت گالا در سال 1981.

Ron Galella، Ltd./Ron Galella Collection از طریق Getty Images

دیوید برن در 3.1 فیلیپ لیم

کت و شلوار جین مجری گروه Talking Heads تقریباً یک نسخه دقیق کت و شلوار Levi’s بود که زمانی توسط خواننده ، بینگ کراسبی پوشیده می شد. پس از فرش قرمز ، 3.1 فیلیپ لیم داستانی را در اینستاگرام خود به اشتراک گذاشت که در آن کراسبی به دلیل پوشیدن شلوار جین از ورود به اتاق هتل خود محروم شد ، و این باعث شد تا Levi’s تاکسیدو جین را برای او ایجاد کند.

Megan Thee Stallion در مربی

مگان تی استالیون هنگام حضور در مت گالا فاش کرد که در لباس صورتی و روکش شده اش دوست دارد از او به عنوان مگان مونرو یاد شود. او در این باره گفت: “من فقط احساس می کنم فرهنگ داغ دختران باید جلوه ای هالیوودی بدهد.” ووگ پخش زنده در طول رویداد دگرگونی رپر با برخی از امواج انگشتان به سبک قدیمی و یقه گردن این لباس کامل شد.

اولیویا رودریگو در سنت لوران

در حالی که در ابتدا به نظر می رسید که اولیویا رودریگو قصد داشت در آخرین صحنه از “Sandy” استفاده کند گریس به دنبال اولین مت گالای خود باشید ، این خواننده بعداً از استوری اینستاگرام خود الهام واقعی خود را برای لباس سفارشی سنت لوران نشان داد. رودریگو عکسی از مدل جری هال در دهه 70 با لباس مشکی توری مشکی ، بسیار شبیه به آنچه رودریگو روی فرش قرمز پوشیده بود ، به اشتراک گذاشت.

جما چان در پرابال گورونگ

لباس سفارشی جما چان ادای احترام مستقیم به لباسی از آنا می وونگ ، اولین بازیگر چینی-آمریکایی هالیوود بود. ظاهر پرابال گورونگ چان همچنین دارای گلدوزی اژدها بود که از نساجی برای دستگیره از مجموعه Met پیدا شده است. به گفته چان ، منسوجات مربوط به سلسله چینگ (1644-1911) و دوره کانگشی (1662-1722) است.

آرتورو هولمز/MG21/گتی ایماژ

بنیاد جان کوبال/گتی ایماژ

ککه پالمر در سرجیو هادسون

ککه پالمر همه چیز را با یک لباس یقه یقه ای طلایی رنگ و زیبا از سرجیو هادسون ساده نگه داشت ، اما ظاهر ظاهری او نشان داد که وی از دیانا راس الهام گرفته است.

مایک کوپولا/گتی ایماژ

رز در سنت لوران

روزه وقتی کی پاپ را طی کرد که روی فرش قرمز در مت گالا قدم گذاشت ، اولین بت زن کی پاپ-در کنار عضو سابق 2NE1 CL-بود که این کار را انجام داد. برای این لحظه تاریخی ، روزی سنت لوران را پوشید ، به ویژه ، یک لباس سیاه کوچک که با جزئیات پاپیون سفید در بالای آن تزئین شده بود ، اشاره مستقیم به لباسی که روزگاری مرلین مونرو پوشیده بود.

لورد لئون در Moschino

اگرچه لورد لئون الهام بخش لباس صورتی Moschino خود نبود ، اما به نظر می رسد که کل ظاهر از Cher الهام گرفته شده است. بین موهای مشکی بلند تا کف ، شباهت لباس و سنگسار باب مکی ، تصور اینکه جرمی اسکات طراحی این ظاهر را با هر چیز دیگری در ذهن داشته باشد ، دشوار است.

بایگانی مایکل اوچ/گتی ایماژ

جنیفر هادسون در کارخانه AZ

مرجع ناگفته ، اما به ظاهر واضح ، جنیفر هادسون است که به نظر می رسید از آرتا فرانکلین با یک لباس قرمز مایل به قرمز بر روی فرش قرمز مت تقلید کرده است. با توجه به اینکه هادسون در حال حاضر در نقش فرانکلین در این فیلم بازی می کند ، این الهام تعجب آور نیست توجه، یک فیلم زندگی نامه درباره شهرت خواننده قدرتمند.