در داخل جشن جشن لوئیس همیلتون در جشن جشن خلاقیت سیاه

روز دوشنبه ، 13 سپتامبر ، کیکه پالمر ، مجری فرش قرمز مت گالا ، از دیدن دو مهمان به ویژه شگفت زده و خوشحال شد: دوشیزه دو و میدانی آمریکایی شاکاری ریچاردسون و طراح تئوفیلیو ، ادوین تامپسون. این دو نام ماه ها قبل از اولین جشن حضوری موسسه لباس از سال 2019 خبرساز شده اند ، اما در شب بزرگ مد یک جفت غیر منتظره بودند. آنها فقط چند نفر بودند که توسط لوئیس همیلتون ، مسابقه فرمول 1 ، به مسابقات مت آمدند و از طراحان ، موسیقیدانان ، ورزشکاران و خلاقان سیاه پوست برای عصر دعوت کرد. همیلتون ، کت و شلوار مشکی با دکمه سفید توری پایین و قطاری که از کنت نیکلسون از زانوی چپ او عبور می کرد ، گفت: W او می خواست با گروهی همراه باشد که “معنی دار بود ، اما همچنین می تواند یک گفتگو را آغاز کند و طراحان سیاه را در ذهن مد جامعه مد قرار دهد.”

این فشار نشان می دهد که همیلتون با کمیسیون همیلتون و راه اندازی بنیاد خود ، ماموریت 44 ، چه کرده است. هدف هر دو سازمان حمایت از گروه های کم نماینده است. وی افزود: “برای من مهم است که مردم سیاه پوست و فرهنگ ما را جشن بگیرم و از آنها تجلیل کنم و با موضوع Met سال ، من فکر کردم این یک راه عالی برای بیان بیشتر این است.”

برای نهایی کردن لیست افرادی که روی میز همیلتون می نشینند ، راننده مسابقه انگلیسی با سبک خود ، Image Architect Law Roach و آنا وینتور و تیمش صحبت کرد. وی گفت: “ما همه از طریق ایده های خود صحبت کردیم.” “بسیاری از طراحان فوق العاده با استعداد سیاه وجود دارد که محدود کردن آنها به سه نفر دشوار بود.” اما سرانجام به نیکلسون – که تازه مجموعه بهاری خود در سال 2022 در هفته مد نیویورک نشان داد – رضایت داد – تامپسون و جیسون رمبرت. کهلانی و شمشیرباز مایلز چملی واتسون نیز در این مراسم حضور داشتند.

همیلتون افزود: “من قبلاً در مت گالا بودم و همیشه منتظر رفتن هستم.” “این برای من یک سفر ویژه است ، هر چند که اولین بار است که میز میز میزنم.” در زیر ، همیلتون را دنبال کنید تا خود را برای رویدادی که به عنوان “لحظه ای برای تجلیل از خلاقان سیاه پوست” آماده کرده بود آماده کند.

همیلتون می گوید: “و بنابراین شروع می شود …”

همیلتون در مورد سگ خود می گوید: “امسال روسکو دعوت نامه ای دریافت نکرد.” “اما او همچنان مثل همیشه خوش تیپ به نظر می رسد. شاید سال بعد.”

“برخی از R & R”

“نوزادی که با مداخله پزشکی بدنیا می آید.”

“آخرین لمس”

“چراغ چشمک زن.”

“من مایلز را ملاقات کردم [Chamley-Watson] در مت گالا 5 سال پیش و خوشحالم که امروز این شب را با او به اشتراک گذاشتم. “

“بسیار مفتخرم که این شب را با یک گروه محترم از سازندگان به اشتراک بگذارم. همه ما به طرز بی رحمانه ای از موانع می شکنیم. “