هر آنچه در مورد مد آنجلینا جولی می دانیم

آنجلینا جولی در حال ورود به بازی مصرف کننده است، اما دقیقاً آن چیزی نیست که شما فکر می کنید. او با ریحانا رقابت نخواهد کرد و خط آرایش راه اندازی نخواهد کرد، و وارد فضای سلامتی a la Goop نمی شود. در عوض، این بازیگر در حال راه اندازی آتلیه جولی است، یک سرمایه گذاری تجاری مبتنی بر مد با پیچ و تاب بسیار مناسب جولی. در حال حاضر، اطلاعات زیادی در مورد انتظارات از این پروژه جدید وجود ندارد، اما همه چیزهایی که تاکنون می دانیم در اینجا آمده است.

آتلیه جولی چیست؟

ایجاد صفحه اینستاگرام، @atelierjolieofficial، این خبر را روز چهارشنبه آغاز کرد و این مجموعه را به عنوان تلاشی برای “دموکراتیزه کردن صنعت مد” و دسترسی مشتریان به طراحان و صنعتگران نوظهور معرفی کرد. اساس آتلیه جولی یک منبع آنلاین برای کمک به تولیدکنندگان پوشاک خواهد بود که از مواد قدیمی و قدیمی برای ایجاد قطعات منحصر به فرد استفاده می کنند.

جولی اطلاعات بیشتری در مورد این پروژه در حساب شخصی خود به اشتراک گذاشت، جایی که او لوگوی آتلیه جولی را که توسط پیتر مایلز طراحی شده بود، منتشر کرد. او نوشت: «آتلیه جولی مکانی برای افراد خلاق برای همکاری با خانواده ای ماهر و متنوع از خیاطان متخصص، الگوسازان و صنعتگران از سراسر جهان است. او در طول سال ها با او کار کرده است.

در وب سایت پروژه، جولی بیشتر به استدلال پشت آتلیه جولی پرداخت. «همه می توانند خلق کنند. پس چرا ما به برچسب های طراحان علاقه مندیم؟ او پرسید. “چرا به سادگی طرح یک شخص دیگر را بخرید، در حالی که می توانید خودتان بسازید؟”

به نظر می رسد به طور کلی، آتلیه جولی به عنوان رابطی بین خلاقان و مصرف کنندگان عمل می کند و کسانی را که می خواهند قطعات منحصر به فرد را با کسانی که استعداد و محصول ساخت آنها را دارند، پیوند دهد. جولی نوشت: «امیدواریم بدون توجه به پیشینه اجتماعی-اقتصادی، جامعه ای از خلاقیت و الهام ایجاد کنیم. علاوه بر این، بر برجسته سازی و حمایت از خلاقان درگیر در پروژه، از طریق کارآموزی و نورپردازی تاکید خواهد شد.

آتلیه جولی چه زمانی در دسترس عموم قرار می گیرد؟

باید کمی صبر کنیم تا بتوانیم ایده جدید جولی را در عمل ببینیم. در اینستاگرام، این بازیگر فاش کرد که این پروژه تا پاییز 2023 پخش نمی‌شود. به نظر می‌رسد، قبل از آن، نور بیشتری بر روی این سرمایه‌گذاری منتشر خواهد شد، زیرا او قول داده بود «به‌زودی» در اینستاگرام ارائه کند.

چرا آنجلینا جولی این کار را می کند؟

این روزها به ندرت پیش می آید که سلبریتی ها نام خود را به فضای مصرف کننده وام دهند و اغلب آن را روی محصولات خود می زنند تا به طرفداران خود بفروشند. با این حال، آتلیه جولی برای بازیگر زن یک مناسبت طبیعی به نظر می رسد – بیشتر یک پروژه هیجانی تا گرفتن پول نقد. جولی در کار پناهجویان از طریق آژانس پناهندگان سازمان ملل بسیار فعال است و قول داد که آتلیه جولی فرصت هایی را برای “پناهندگان و سایر گروه های با استعداد و کم قدردانی” در نظر بگیرد. علاوه بر این، این بازیگر با فضای مد غریبه نیست. او برای چندین دهه یکی از لوازم اصلی فرش قرمز بوده است، و در این مرحله با هر طراح دیگری زیر نور خورشید کار کرده است. اخیراً، او رویکردی پایدار به مد را پذیرفته است، لباس‌های قدیمی می‌پوشد، و با قرض دادن لباس‌هایش به دخترانش برای پوشیدن روی فرش قرمز، زندگی دومی به او بخشیده است. بنابراین، در حالی که برای برخی، آتلیه جولی، ممکن است کمی خارج از حوزه سمت چپ به نظر برسد، اخلاق پشت پروژه کاملاً با آنچه ما در مورد آن می دانیم و از بازیگر انتظار داشتیم مطابقت دارد.