آیا ما برای نسخه مردانه ترند “بدون شلوار” آماده هستیم؟

جولیا فاکس در حال حاضر جایگاهی در تالار مشاهیر «ترند بدون شلوار» دارد. تعهد او به ارائه ظاهر به شیوه ای “لباس زیر به عنوان لباس بیرونی” شاید تنها با هیلی بیبر و خواهران جنر قابل رقابت باشد. با این حال، آخرین برداشت او از مد با کمی بازی جنسیت شگفت انگیز همراه شد. نیویورکی بی نقص در یک پمپ بنزین لس آنجلس با لباسی که چند ویژگی برجسته داشت (یک کت کتانی هوشمند، یک تی شرت که روی آن نوشته شده بود «سطل آشغال سفید درجه یک» و هم کیف و هم کفش به صورت مبهم) دیده شد، اما واقعی است. لایه پایینی او جذاب بود: فقط یک جفت شلوارک باکسر مردانه خاکستری. می دانید، نوعی که می توانید در یک بسته سه تایی بخرید. نسخه فاکس از یکی از برندهای مورد علاقه او بود: البته دیزل.

فاکس، که دوستش تامی دورفمن به ما گفت اساساً یک “هنرمند پرفورمنس” است، با عکس پمپ بنزین واقعاً با بیانیه پایان نامه “سطل زباله سفید درجه یک” خود به خانه می آمد، اما در مقایسه با آزمایش های قبلی او با لباس پوشیدن بدون شلوار، این یکی از آنها اساسا یونسکس بود. این سوال پیش می آید که آیا ما برای احتمال ترند بدون شلوار در مردان آماده ایم؟ به نظر می رسد فاکس به بچه ها جرات می دهد که به او بپیوندند و راه را به آنها نشان دهد.

شاون مندز در اینستاگرام به ما گفت: «شاید؟» یا حداقل به ما یادآوری کند که روند خاصی از لباس پوشیدن بدون شلوار برای مردان وجود دارد، در آسایش خانه خود (شاید پس از یک روز کاری طولانی در حین تماشای بازی). در حالی که جولیا شورت بوکس و کت بلیزر به تن داشت، مندس با انتشار پستی در مورد اهمیت هماهنگی با طبیعت، عکسی از خود در شرایط آب و هوای انتقالی شلوار باکسر و یک ژاکت بافتنی (هرچند به نظر دور از چشم عموم) آپلود کرد.

برای شواهد جدی تر، ممکن است به باند فرودگاه نگاه کنیم.

جاناتان اندرسون، مدیر خلاق Loewe، نزدیک به صدر انبوهی از تأثیرگذارترین طراحان مد نشسته است، و ببینید، او واقعاً در خط تولید لباس مردانه پاییز 2023 خود، ظاهر «بدون شلوار، بدون مشکل» را تجربه کرده است.

طراح لودویک د سنت سرنین در اولین نمایش خود به‌عنوان مدیر خلاقیت جدید در Ann Demeulemeester ثابت کرد که از یک پا کوچک نمی‌ترسه (برای کسی که با ظاهر لباس‌های مردانه که برای برچسب خود می‌سازد، تعجبی ندارد).

عکس پیتر وایت/گتی ایماژ

برای بهار 2023، تام براون همیشه گستاخ حتی تا آنجا پیش رفته بود که یک بند بند قابل مشاهده را به عنوان پاسخ هموطنان به روند دم نهنگ پیشنهاد کرده بود. فقط برای جسوران فرض می کنیم.

عکس تیری چسنات/گتی ایماژ

در حالی که دیگر طراحان تا این حد پیش نرفتند، یافتن شورت های کوتاه در مورد تناسب و شبح یک باکسر یا شورت بوکس در چندین باند دیگر برای پاییز و بهار 2023 سخت نبود. بدون شلوار» دقیقاً، لحظه‌ی کوتاه اخیر پدرو پاسکال در مراسم مت گالا توسط والنتینو نشان می‌دهد که کمی ساق پا و زانو در معرض جنتلمن قرار دارد. (آیا ظاهر لیل ناس ایکس از همان شب به عنوان «بدون شلوار» یا فقط «بدون لباس» به حساب می آید؟)

مبادا تصور کنید دنیای مد اکنون از مردی حمایت می‌کند که Levi’s خود را در خانه بگذارد و با چیزی نازک و سفید که در بسته‌بندی پنج‌گانه در Costco خریده به استارباکس قدم بزند، اینطور نیست. آخرین لحظه شما بریکینگ بد لباس هالووین مد نیست. همچنین چیزی نیست که ممکن است مردم را مجبور به اطلاع رسانی به یک معاون ایمنی عمومی کند. مانند تمام روندهای مد جسورانه، باید با قصد و در چارچوب مناسب انجام شود. یکی باید مطمئن شود که واضح است که آنها در حال ارائه یک نگاه هستند، نه یک هشدار.

در حالی که قبلاً شاهد تکرار این روند در لانه‌های زندگی شبانه در Bushwick، Hell’s Kitchen و جاهای دیگر بوده‌ایم، فقط می‌توانیم تعجب کنیم که چه زمانی ممکن است به بخش‌های فرش قرمز یا سبک خیابانی افراد مشهور راه پیدا کند. می‌دانید که برخی از لباس‌های مردانه واندرکایندی که وجود دارند، جرأت می‌کنند این کار را انجام دهند. اگرچه، همه ما باید به یاد داشته باشیم که چه کسی (از نظر فنی) اولین بار این کار را انجام داد: الکساندر اسکارسگارد در جوایز فیلم MTV در سال 2016. حرکت تو، هری استایلز.

پوتو توسط کوین وینتر/گتی ایماژ برای MTV