هایلی بیبر نهنگ دم خود را نشان می دهد

هایلی بیبر آنقدر ساحل را دوست دارد که آرام آرام با آن یکی می شود. او در پستی در اینستاگرام این هفته، تاپ بیکینی نارنجی کوچک خود را با دم پری دریایی بلند از مجسمه شنی مدل کرد. این تصویر بخشی از مجله‌ای بود که شرکت مراقبت از پوست او Rhode در حالی که آخرین طعم از درمان لب پپتیدی برند خود را تبلیغ می‌کرد، گردآوری کرد.

اگرچه این یک ظاهر پوشیدنی نیست، اما به خوبی از لوازم جانبی آن استفاده شده است. این مدل 26 ساله بیکینی و باله‌های خود را با یک زنجیر نازک دور تنه‌ی تن‌شده‌اش، یک چوکر مروارید، گوشواره‌های قطره‌ای نارنجی بزرگ و یک جفت عینک آفتابی مستطیل شکل کوچک ست کرد. این چرخ و فلک شامل چند فیلم پشت صحنه از عکسبرداری پری دریایی بیبر، نمای نزدیک از ته بیکینی قهوه ای او از پشت، و چند نما از بیبر در حال لذت بردن از محصول با طعم میوه های شور بود.

او در توضیح این پست نوشت: «حال و هوا در تمام تابستان. «در داخل رود زین که ما برای ژله پشن فروت درست کردیم… ژله پاسشن فروت پنج شنبه 4/6 ساعت 9 صبح روز پنجشنبه عرضه می شود. فقط در rhodeskin.com @rhode.”

او چرخ فلک جداگانه‌ای را به اشتراک گذاشت که شامل چند عکس دیگر از تعطیلات ساحلی بود، از جمله عکسی از خود در بیکینی طرح پلنگی و کلاه سطلی آبی که حلقه ازدواج او به‌طور برجسته نشان داده شده است.

و یک سری عکس دیگر که دوباره آن بیکینی قهوه ای را با یک تاپ کت و شلوار برش نشان می دهد. از نظر لوازم جانبی، بیبر در حال ساخت یک کیف واقعی برای النگوهای مچی بزرگ است.

اینها چند عکس بسیار سکسی برای مومیایی کردن لب هستند، اما در تابستان 2022، بیبر گفت مردم که سکسی بخشی از “فلسفه زیبایی” او است.

او گفت: “فلسفه زیبایی من قطعا در طول سال ها تکامل یافته است.” من به زمانی که 16، 17، حتی 20 ساله بودم نگاه می کنم و عاشق آرایش چشم تیره تر و کانتورینگ سنگین تر بودم. من همیشه به پوست سالم اختصاص داده بودم. و اکنون در 25 سالگی، در نقطه‌ای هستم که هرگز احساس زیباتر و جذاب‌تر نکرده‌ام، فقط پوستم را در آغوش گرفته‌ام، رنگ موهای طبیعی‌ام را در آغوش گرفته‌ام. من حتی به مدت 10 سال نمی دانستم رنگ موی طبیعی من چیست زیرا از 13 سالگی موهایم را رنگ می کردم… ممکن است پنج سال دیگر کاملاً متفاوت باشد – و حتی پنج سال بعد از آن متفاوت تر شود. اما در حال حاضر، برای من، قطعاً کمتر، بیشتر است.»