هایلی بیبر بهترین لباس های مهمانی خود را برای لندن پوشید

دوست داریم بار چمدان هایی را ببینیم که هایلی بیبر برای سفرش به لندن با خود آورده است. این مدل حتی یک هفته است که در پایتخت بریتانیا نبوده است و قبلاً آنقدر قیافه گرفته است، ما نمی توانیم فکر نکنیم او با تمام کمد خود سفر کرده است.

بیبر در حال حاضر در لندن است تا راه اندازی برند زیبایی خود، رود را در بریتانیا جشن بگیرد و مشغول گشت و گذار در شهر برای رویدادها و مهمانی های مختلف تبلیغاتی بوده است. البته، او آماده آمد و یک کمد لباس کامل از لباس های مهمانی را در سراسر حوض آورد. بیبر از لباس‌های قدیمی گرفته تا لباس‌های زیر زنانه گرفته تا لباس‌های ساده و در عین حال موثری که همه می‌خواهند در تابستان امسال به آن دست پیدا کنند، بیبر همه آن‌ها را در چند روز کوتاه پوشید، نشانه‌ای از شروع رسمی فصل لباس‌های مهمانی.

این مدل دوشنبه شب سفر خود را با شام در Chiltern Firehouse به همراه همسرش جاستین بیبر آغاز کرد. علیرغم اینکه به نظر می‌رسید یک شب معمولی‌تر در مقایسه با چیزی که قرار بود باشد، باشد، هیلی یک موگلر زیبا و قدیمی برای شب بیرون کشید، اگر هیچ چیز دیگری برای عکس‌برداری انجام نشود. این مدل در استوری اینستاگرام خود ضمن اعلام ورود به لندن، لباس مینی مشکی را با نیم تنه حجاری شده و جزئیات مخملی به نمایش گذاشت.

اما این تازه شروع کار بود و چمدان های بیبر پر از جواهرات بسیار بیشتری بود که قرار بود رونمایی شوند. بعد، او سه قیافه را در اینستاگرام به نمایش گذاشت. دقیقاً مشخص نیست که چرا او آنها را پوشیده است، به جز برای عکسبرداری، اما آنها قطعاً کار خود را از این نظر انجام دادند. روز چهارشنبه، بیبر چرخ فلکی از تصاویر را به اشتراک گذاشت که این سه ظاهر بسیار متفاوت را نشان می داد. اولین لباس اسپورت مکس پاییز 2023 بود که دارای یک کرست کرم با کمربندهای بنددار متصل به دامن ابریشمی بود. بعد، او با کمک یک لباس یقه اسکی مشکی Alaïa کمی پوشاند. سپس این مدل سه نفره با یک تاپ بدون بند Proenza Schouler سفید و جمع‌آوری شده، همراه با شلوارهای گشاد این برند گرد شد.

@haileybieber
@haileybieber
@haileybieber

همه چیز چهارشنبه شب به اوج خود رسید، زمانی که بیبر مراسم بزرگ خود را در محل مورد علاقه او در لندن، Chiltern Firehouse برگزار کرد. این مناسبت خواستار ساده ترین ظاهر بیبر در این سفر بود، یک لباس بنددار با پولک نقره ای از N21 قبل از پاییز 2023. بیبر این لباس را با تلمبه های خاکستری، گوشواره های نقره ای بزرگ و یک کیف شانه مشکی پوشیده بود و موهایش را بیشتر تا چانه نگه می داشت. طبیعی با ظاهری ژولیده

Ricky Vigil M/Justin E Palmer/GC Images/Getty Images

احتمالاً، بیبر هنوز لباس های مهمانی را در لندن به پایان نرسانده است، اما در چند روز کوتاه، او قبلاً الهامات کافی برای کمک به ما در اصلاح کمد لباس تابستانی خود ارائه کرده است، بنابراین در این مرحله، هر چیز دیگری فقط یک امتیاز است. .