نکات برجسته شهر نیویورک من

در ماه ژوئن، من تصمیم گرفتم به یکی از هیجان انگیزترین شهرهای جهان سفر کنم… شهر نیویورک! این بهترین مهلت پس از یک وقفه طولانی مسافرت ناشی از کووید بود که بسیاری از دوستداران سفر در سراسر جهان را دچار تب کابین کرد. دو سال خیلی طولانی بود و من باید روحیه ماجراجویانه ام را دوباره زنده کنم.
من نمی توانستم منتظر تمام تجربیات هیجان انگیز و جدید در انتظارم باشم! من خوشحالم که می گویم نیویورک تنها چیزی بود که من امیدوار بودم. برترین هایلایت های نیویورک من را در زیر بیابید و مانند من عاشق این شهر جادویی خواهید شد…

NYC High Line

برای لذت بردن از منظره منحصر به فرد شهر نیویورک که برای همه رایگان است. در امتداد High Line قدم بزنید. این یک پیاده‌روی 2.33 کیلومتری است که از کشتی در هادسون یاردز تا شهر مدرن چلسی امتداد می‌یابد، جایی که می‌توانید روز خود را در بازار سرپوشیده غذای چلسی به پایان برسانید. های لاین بر روی یک خط راه آهن تاریخی و مرتفع ساخته شده است و در امتداد آن باغ ها و تاسیسات هنری زیبایی وجود دارد.

بازیگران سریال کمدی کلاسیک دوستان

می‌توانید یکی از دوست‌داشتنی‌ترین و جاودانه‌ترین سریال‌های تلویزیونی، دوستان، را در گوشه خیابان بدفورد و گروو در وست ویلج به یاد بیاورید. شما ساختمان آجری خرمایی را می شناسید که به عنوان نمای بیرونی آپارتمان دوستان عمل می کرد. این باعث شد که آهنگ تم “من آنجا برای تو باشم” را برای بقیه روز زمزمه کنم.

پل بروکلین

مناظر خیره کننده شهر بزرگ و رودخانه آن را در پل بروکلین تماشا کنید. در خیابان واشنگتن در دامبو (میان خیابان های فرانت و واتر) قدم بزنید تا یک عکس کلاسیک از پل منهتن و ساختمان امپایر استیت بگیرید، پس از آن می توانید از پل بروکلین به منهتن عبور کنید.

نمای مجسمه آزادی و جزیره الیس از فری

کشتی نمادین استیتن آیلند با رنگ نارنجی یک سرویس رایگان است که 24 ساعت شبانه روز و هر روز از سال اجرا می شود. کشتی‌ها بین ساوت فری در منهتن به استاتن آیلند سفر می‌کنند و می‌توانید از مناظر خیره‌کننده منهتن پایین، مجسمه آزادی و همچنین جزیره الیس لذت ببرید.

تروور نوح – نمایش روزانه

در یک ضبط زنده از نمایش روزانه با ترور نوح شرکت کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که از نمایش رسمی روزانه دیدن کنید سایت اینترنتی و تاریخ، تعداد بلیط های مورد نظر خود را انتخاب کنید و در آخر، یک طرح انگیزشی در مورد اینکه چرا نمایش را دوست دارید انتخاب کنید.

توجه داشته باشید که برای ثبت نام باید حداقل 18 سال سن داشته باشید. به همان اندازه که این عالی و آسان است. گرفتن بلیط تضمینی برای پذیرش نیست زیرا بستگی به تعداد افرادی دارد که برای آن روز بلیط دارند.

برادوی در نیویورک

اگر در تابستان در نیویورک هستید، از فرصت استفاده کنید و در پارک برایانت یک پیک نیک داشته باشید، جایی که می توانید بدون هیچ هزینه ای فیلمی در فضای باز تماشا کنید، اما چون فضاها محدود است زودتر به آنجا بروید.

برادوی خانه بسیاری از آثار کلاسیک مانند شبح اپرا است. و همچنین Wicked، Harry Potter and the Cursed Child. علاوه بر این، شما همچنین می توانید نمایش هایی مانند ام جی (مایکل جکسون)، شیر شاه، شیکاگو و علاءالدین را که در حال حاضر در حال نمایش هستند تماشا کنید. را غرفه بلیط TKTS در تایم اسکوئر و مرکز لینکلن، بلیط‌های تخفیفی یک روزه نمایش‌های برادوی را با ۵۰ درصد تخفیف در قیمت‌های اصلی ارائه دهید. رزرو بلیط فقط به صورت حضوری در باجه های بلیط امکان پذیر است. صف ها طولانی هستند و هیچ تضمینی برای در دسترس بودن نمایشی که می خواهید ببینید وجود ندارد، اما می توانم به شما قول بدهم که این تجربه عجیب و غریب قطعا ارزشش را خواهد داشت.

ساختمان امپایر استیت

نیویورک مناظر خیره کننده ای دارد، به خصوص مناظری از بالا! موارد مورد علاقه من شامل Summit One Vanderbilt، Top of the Rock Observation Deck در مرکز Rockefeller، One World Observatory و Empire State Building است. بازدید کنید لیست بارهای روی پشت بام در زمان پایان برای حتی بیشتر گزینه ها!