“ناامن” با آخرین تریلر خداحافظی می کند

همه چیزهای خوب باید به پایان برسند ، حتی سریالهای تحسین شده منتقدان HBO ناامنبه آخرین باری که ما بررسی کردیم ، عیسی و مولی روابط خود را ترمیم می کردند ، تیفانی و درک با آثار افسردگی پس از زایمان سروکار داشتند و کلی … خوب ، او فقط کلی بود. در تریلر نهایی منتشر شده برای نمایش ، به نظر می رسد که اوضاع به دنبال عیسی است که به محوطه دانشگاه آلما مادرش (استنفورد ، که در واقع آلما مادر واقعی خالق برنامه Issa Rae نیز هست) وارد می شود تا مقداری از آنها را ارائه دهد. نوعی سخنرانی با دوستانش

اما مطمئناً فقط به این دلیل که او راه زیادی را از زمان براکت ها و گرافیک های Kool-Aid طی کرده و به این سطح از موفقیت رسیده است ، به این معنی نیست که او از موقعیت زندگی خود به اندازه کافی خوشحال است. در تریلر ، ما در حال تماشای زندگی عاشقانه کثیف عیسی ، درام بین ناتان و لارنس (هرچند هنوز یک کاندولای باردار دیده نمی شود) و سوء استفاده های او به عنوان راننده Lyft ، در حالی که مولی سعی می کند متقاعد شود والدینش او هنوز یک زن قوی است که به مرد احتیاج ندارد (به نظر نمی رسد که این مکالمه خیلی خوب پیش برود). اما حتی اگر زندگی شخصی آنها همچنان آشفته باشد ، حداقل ناامن طراح لباس Shiona Turini همچنین مطمئن شد که خانم ها را در برخی از ظاهرهای Telfar و Christopher John Rogers ، همانطور که در تریلر زیر مشاهده می شود ، لباس بپوشد. این سریال در 24 اکتبر از شبکه HBO پخش می شود.

“باورم نمی شود این آخرین تریلرinsecurehbo باشد که من تا به حال به اشتراک گذاشته ام!” رائه هنگام به اشتراک گذاشتن آخرین نگاه اجمالی به نمایش در اینستاگرام نوشت که او را به یک فوق ستاره تبدیل کرد. اما این بدان معنا نیست که او به زودی کار خود را متوقف می کند – نمایشگر نیز اخیراً تولید سریال بعدی خود را در میامی آغاز کرده است ، رپ ش! تی، که این هفته نیز در اینستاگرام به اشتراک گذاشت.