نائومی کمپبل سرانجام در مورد “فرزند رویایی” خود صحبت کرد

مادر تازه ، نائومی کمپبل ، از زمان اعلام تعجب غافلگیرکننده به خانواده کمپبل در ماه مه ، مادرش را در مورد دختر بچه اش حفظ می کند. او در زیر عکس دو پای کوچکش زیرنویس می زند: “یک نعمت کوچک زیبا من را به عنوان مادرش انتخاب کرده است.” “این افتخار این است که این روح مهربان در زندگی من وجود دارد ، هیچ کلمه ای برای توصیف پیوند مادام العمر وجود ندارد. با تو فرشته من. “) و در حالی که کمپبل هنوز نام نوزاد یا نگاهی به چهره او نگذاشته است ، سوپرمدل 51 ساله بالاخره جزئیاتی از زندگی خود به عنوان یک مادر به اشتراک گذاشته است. از صدای آن ، او چهار ماه گذشته را شادتر از همیشه گذرانده است.

او در مصاحبه ای جدید با “واقعاً خوش شانس هستم” گفت گفتگوی سخت BBCبه “من فکر می کنم من یک بچه رویایی دارم.” و از صدای آن ، یک کودک زودرس نیز. “او بسیار فوق العاده است ، در حال حاضر مستقل است. بسیار باهوش ، هوشیار.” ظاهراً نوزاد تازه متولد شده آنقدر “دختر خوبی” است که 12 ساعت متوالی می خوابد. (و مطمئناً در حرفه مدلینگ کمپبل مداخله نکرده است. این فوق العاده از زمان مادر شدن در دو کمپین برای Kith x Calvin Klein بازی کرده است. و باربری.)

ما از ماه مه فقط چند مورد نگاهی به نوزاد سریع بلوغ انداخته ایم و با پوشیدن فندی و ورساچه به دنبال مادرش هستیم. دفعه بعد که این کار را انجام می دهیم ، او فقط ممکن است در کت و شلوار گرم مادر و من باشد. وی در پاسخ به س theال مصاحبه کننده مبنی بر اینکه آیا کمپبل قصد دارد “ارزشهایی را که او برای داشتن یک زن مستقل قوی و قوی پرورش داده است” القا کند ، پاسخ داد: “کاملاً – تا قسمت بهداشت”.