میکایلا کوئل فرش قرمز مت گالا را با لباس سورئالیستی کاملاً تعطیل کرد

مایکلا کوئل آمد. را Black Panther: Wakanda Forever ستاره یک لحظه بزرگ فرش قرمز عصر دوشنبه را به لطف یک لباس شیاپارلی سفارشی و شفاف که درخشش و طلایی می‌چکید، ارائه کرد که به او گفت. ووگ با ساخته شد بیش از 130000 کریستال و 26000 سنگ مخلوط.

کوئل، یکی از روسای مشترک جشن، شیرینی سوررئالیستی طراح دانیل روزبری را با گوشواره‌های طلا و کفش‌های پنجه طلای خانه مد که فوراً قابل تشخیص است، جفت کرد.

در ادای احترام به کارل لاگرفلد، فرش قرمز امسال هیچ کمبودی در تزئینات مروارید و الماس نداشت – و ظاهر کوئل، با وجود اینکه توسط خود لاگرفلد طراحی نشده بود، از این قاعده مستثنی نبود. به طرز هنرمندانه ای با آویزهای ستاره ای شکل، برگ های طلا و الماس های درشت، و همچنین صورت فلکی از ستاره ها در پشت تزئین شده بود.

او اجازه داد که این لباس در مرکز صحنه قرار گیرد، و ترجیح داد موهایش را با بافته‌های کرنرو و یک سر طلایی در پشت، همراه با بال تیز، سایه چشم صورتی و لب‌های برهنه پت مک گراث بپوشد.

استایلیست جورجیا مدلی نیز در روز جمعه برای یک شام قبل از مت گالا، لباس مشکی و بدون بند شیاپارلی با آستین‌های بلند و تزیینات طلایی و کلاه محجبه به کوئل برای شام قبل از مت گالا پوشاند، که به گفته او «عروس شانل از مدل Haute Couture SS19 را کانالی کرد».

Mike Coppola/Getty Images Entertainment/Getty Images

دیمیتریوس کامبوریس/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ