مگان فاکس و کورتنی کارداشیان PDA را به تبلیغات لباس زیر Skims بیاورند

کورتنی کارداشیان و مگان فاکس ، PDA را به شیوه ای بزرگ بازگردانده اند ، چه بخواهید و چه نخواهید. آنها روابط دوستانه خود را پشت سر هم نشان می دهند و با دوست پسر خود – تراویس بارکر و مسلسل کلی – در حمام در MTV Video Music Awards (واقعاً بهداشتی است؟) صحبت می کنند و سپس عکس های آن را در اینستاگرام ارسال می کنند. و وقتی لب هایشان با مردانشان بسته نمی شود ، بوده است از طرفداران بخواهید برای “پدربزرگ های آینده خود” در تلویزیون ملی “صدای بیشتری دریافت کنند”.

اما به تازگی به نظر می رسد این توجه از طرف مردان به یکدیگر منتقل شده است. مگان و کورت در اینستاگرام مشغول معاشقه شده اند و در نظرات یکدیگر را دوست دارند ، همانطور که دوستی های مدرن این کار را انجام می دهند و در حال حاضر ، آنها همه بچه ها را کنار گذاشته اند تا در جدیدترین کمپین تبلیغاتی برند لباس و کیم کارداشیان وست ، Skims بازی کنند. به

در یک سری عکس ، قطعات مدل مگان و کورتنی از خط پنبه جدید Skims. این فیلم دارای یک حالت ساده و در عین حال عاشقانه است ، زیرا دو زن با گل رز ژست می گیرند ، به یکدیگر گیلاس می خورند و از لحاظ حسی یک سیب به اشتراک می گذارند. در یک نقطه ، آنها به طور کلی تاپ خود را از دست می دهند (اوه).

همیشه برای استفاده از لحظات تبلیغاتی ، جای تعجب نیست که کیم از خواهرش و مگان برای تبلیغ در خط جدید Skims استفاده کرد. به لطف روابط عمیق PDA این دو ، این دو تقریباً دائماً در اخبار بوده اند و بدون شک این عکس های جدید به آن چرخه می افزاید.