هالیوود به یاد ویلی گارسون ، بازیگر محبوب “جنس و شهر” است

ویلی گارسون ، بازیگری که بیشتر به خاطر بازی در نقش استنفورد ، دوست محبوب کری بردشاو به اصطلاح “بهترین دوست همجنسگرا” شناخته می شود سکس و شهر، در 57 سالگی درگذشت. یکی از اعضای خانواده این خبر را تأیید کرد تنوع روز سه شنبه بدون مشخص شدن علت مرگ زودهنگام وی ، که مردم از آن زمان سرطان لوزالمعده گزارش شده است. گارسون در حال فیلمبرداری بود و درست مثل آن…، آینده سکس و شهر راه اندازی مجدد ، به تازگی در اوت گذشته ظاهر شده است. مایکل پاتریک کینگ ، مدیر اجرایی در بیانیه ای گفت: “روحیه او و فداکاری او در صنعت خود هر روز در حال فیلمبرداری بود.” “او آنجا بود – همه چیز خود را به ما می داد – حتی در حالی که بیمار بود. بسیاری از هدایای او به عنوان بازیگر و شخص برای همه از دست خواهد رفت. در این لحظه غم انگیز و تاریک ، ما با خاطره ای از شادی و نور او دلداری می دهیم. “

گرسن در حالی که بیشتر برای بازی در استنفورد شناخته می شود ، یک عامل استعداد با سبک فوق العاده فوق العاده ، در بیش از 70 فیلم و صدها قسمت تلویزیونی در طول کار 35 ساله خود ظاهر شد. او که در سال 1964 در هایلند پارک نیوجرسی متولد شد بازیگری را در دانشگاه وسلیان و مدرسه درام ییل آموخت. گارسون پس از فارغ التحصیلی در 1985 ، بلافاصله دست به کار شد و در آنجا ظاهر شد غریبه عمدی، فیلمی درباره تد باندی ، و چهار برنامه تلویزیونی ، که یکی از آنها بود به سلامتیبه از آنجا نقشهای مکرر ظاهر شد پسر با جهان ملاقات می کند و NYPD آبی و یک دهه کامل از بازیگران ثابت کرد که او طیف وسیعی دارد و در آن ظاهر شد Buffy the Vampire Slayer، مکان ملروز، فایلهای X، پیاده روی ستاره ای: مسافران، و قله های دوقلو تنها در دهه 90 (ناگفته نماند فیلم هایی مانند جان مالکوویچ بودن و روز گراندوگ.)

سارا جسیکا پارکر و ویلی گارسون در صحنه فیلمبرداری و درست مثل اون … در تئاتر Lyceum در 24 ژوئیه 2021 در شهر نیویورک. عکس توسط جیمز دیوانی/GC از طریق Getty Images.

سه سال پس از اولین رابطه اش با کریستین دیویس در سر صحنه فیلمبرداری فایلهای X، بازیگر پشت شارلوت صبح پس از انتشار خبر مرگ زودهنگام گارسون در اینستاگرام به یاد آورد که آنها در مقابل یکدیگر در سکس و شهر از 1998 تا 2004. او در میان بسیاری از کسانی بود که از بازیگر متأهل و پرکار ، که همچنین یک سریال معمولی بود ، قدردانی کرد. یقه سفید از سال 2009 تا 2014 و هاوایی پنج-0 راه اندازی مجدد از 2015 تا 2020. بسیاری بر نقش او در جامعه فرزندخواندگی و رابطه با پسرش ناتن ، که در سال 2009 او را پذیرفت ، تمرکز کردند ، همانطور که استعداد و پرکاری او در طول دوران حرفه ای خود بود.