مدونا و جولیا گارنر دوباره با هم کنار هم می‌آیند – آیا فیلم بیوپیک بازمی‌گردد؟

گاهی اوقات، این مربوط به پروژه‌های هیجان‌انگیز زندگی‌نامه‌ای که خود کارگردانی می‌کنیم نیست، بلکه درباره دوستی‌هایی است که در طول مسیر برقرار می‌کنیم. به نظر می رسد که این مورد برای مدونا و جولیا گارنر است که علیرغم گزارش هایی مبنی بر تعلیق پروژه مشترک احتمالی آنها، اخیراً با هم جشن گرفته بودند.

بر اساس گزارش های متعدد (اگرچه هرگز چنین نشد رسما تایید شد)، گارنر از کمپ معروف «مدونا بوت کمپ» جان سالم به در برده بود و برای ایفای نقش ستاره در فیلم زندگی‌نامه‌ای حرفه‌ای که مدونا قرار بود خودش کارگردانی کند، انتخاب شد. با این حال، اوایل سال جاری، اخباری منتشر شد مبنی بر اینکه دختر ماده و استودیوی سازنده فیلم، یونیورسال، بر سر محتوای فیلم با هم اختلاف پیدا کرده اند. سونی در راستای دیگر فیلم‌های زندگی‌نامه‌ای موزیکال پرفروش‌تر چیزی می‌خواست که برای مردم جذاب‌تر باشد – هدف گزارش شده «سبک و سرگرم‌کننده». مدونا که مدونا بود، می‌خواست دکمه‌ها را فشار دهد و چیز عجیب‌تری بسازد. سپس این پروژه به حالت تعلیق درآمد و مدونا نیمه دوم سال 2023 را در تور جشن خود صرف کرد.

اما ظاهرا گارنر متعهد به انتظار است. گارنر در اوایل سال جاری به Entertainment Tonight گفت: «نمی‌خواهم زیاد بگویم. “من می خواهم چیزها را حفظ کنم … انگشتان دست روی دست.”

آخرین سوء استفاده های مدونا در اینستاگرام این موضوع را تایید می کند اختراع آنا بازیگر دلیل خوبی برای نگه داشتن این انگشتان دست دارد. او عکسی از این جفت در حال چشیدن یک عدد سرخ کرده را در استوری های اینستاگرام آپلود کرد و نوشت: «عزیز ما مدونا هستیم!»

ظاهراً گارنر برای جشن تولد عکاس استیون کلاین، دوست دیرینه اش که بارها برای این مجله و جاهای دیگر به این ستاره شلیک کرده است، به مدونا پیوست.

او ترجیح می دهد به استودیو دیگری برود تا اینکه فیلمنامه را تغییر دهد. او هنوز هم می‌خواهد فیلم را بسازد، اما حالا بعد از تور دوباره به آن نگاه خواهد کرد.

گارنر که در مراسم مت گالا روز دوشنبه نیز با لباس گوچی شرکت کرد، اکنون از نقش آفرینی و برنده امی در فیلم رها شده است. اوزارک و طبیعتاً به دنبال تثبیت خود در فیلم است. در حالی که او دو فیلم ترسناک به کارگردانی زنانه دارد، شانس بازی در نقش مدونا می‌تواند جایگاه او را در فهرست A و احتمالاً فرش قرمز اسکار تضمین کند. بازیگرانی مانند رامی مالک، جیمی فاکس و ریس ویترسپون همگی برای بازی در نقش نمادهای موزیکال برنده شده‌اند، در حالی که سایرین، از جمله آستین باتلر و واکین فینیکس، نامزدی دریافت کرده‌اند.