لیدی گاگا نمایش را در تریلر جدید «خانه گوچی» دزدید

نگران نباشید، عزیزان، زیرا یک تریلر جدید برای خانه گوچی به تازگی کاهش یافته است و چیزهای بیشتری برای جویدن در پیش از اکران فیلم روز شکرگزاری فراهم می کند. بار دیگر لیدی گاگا با لهجه اغراق‌آمیز و خطوط نقل‌قول‌آمیزش نشان را می‌دزدد و ما کمی بیشتر درباره داستانی که قرار است در فیلم موردانتظار گفته شود، خواهیم دید.

تریلر جدید با ملاقات پاتریزیای گاگا با همسران جدیدش در خانواده گوچی برای اولین بار آغاز می شود، از جمله آلدو گوچی آل پاچینو و پائولو گوچی جرد لتو. تردید پاتریزیا که توسط قبیله ترسناک گوچی به وجود آمده است به سرعت از بین می رود زیرا او شروع به به اشتراک گذاشتن نظرات خود در مورد نام تجاری خانواده می کند. ما می‌توانیم کارهای درونی سیگنور و سیگنورا گوچی را بیشتر ببینیم، همانطور که پاتریزیا مائوریزیو آدام درایور را یادآوری می‌کند، گوچی «اسم ما، عزیزم» است، در حالی که به طور پرخاشگرانه به حلقه عروسی بزرگ و طنز او اشاره می‌کند. متأسفانه برای پاتریزیا، آلدو به سرعت او را خاموش می کند، با این جمله که «این یک بازی زنانه نیست».

این تریلر همچنین شامل یک پلک زدن و ظاهر شدن از دست ریو کارنی در نقش تام فورد است، طراح که به تازگی شروع به ایجاد نشان خود در خانه کرده بود که جنایت اوج فیلم رخ داد.

آن وقت است که همه چیز پیچیده می شود. پاتریزیا به طعنه می گوید که «زمان برداشتن زباله ها فرا رسیده است» و تریلر به سمت تاریکی می رود. دولت ایالات متحده درگیر می شود و در عوض یک عکس از یک شب جشن باید در استودیوی 54 بسیار تلخ به نظر می رسد. در نهایت، شاهد معامله‌ای کثیف و کثیف پاتریزیا با برخی افراد به‌ویژه می‌شویم. قاتل هایی که در نهایت شوهر سابقش را خواهند کشت؟ حدس بدی نیست

داستان پاتریزیا با ضرب آهنگ شدید “رویاهای شیرین (از این ساخته شده اند)” توسط Eurythmics پخش می شود و ثابت می کند که گاگا ستاره واقعی این داستان است. متأسفانه، هنوز حدود یک ماه فرصت داریم تا پاتریزیا را با شکوه گوچی ببینیم.