نمایشگاه جدید موزه SCAD به بررسی تاریخچه غنی طراحی حلقه می پردازد

امسال دهمین سالگرد تاسیس موزه هنر SCAD است. این موزه برنده جایزه نه تنها مجموعه ای از نمایشگاه های انفرادی ترکیبی را به نمایش می گذارد، بلکه با افتخار به نمایش می گذارد. Ring Redux: The Susan Grant Lewin Collection. برای کسانی از شما که آشنایی ندارید، SCAD مخفف کالج هنر و طراحی ساوانا است. و در طول دهه گذشته، برترین موزه هنر معاصر آن میزبان بیش از 200 هنرمند بین المللی شناخته شده و نوظهور بوده است. خود این فضا دارای بیش از 10 فضای گالری پویا است که به طور یکسان به بازدیدکنندگان و دانش آموزان خدمت می کند، دنیای سرسبز دانشگاهی SCAD و همچنین زندگی فرهنگی جامعه ساوانا و فراتر از آن را غنی می کند.

در حال مشاهده تا ژانویه 2022، Ring Redux: The Susan Grant Lewin Collection دارای بیش از 100 حلقه آوانگارد است، 50 مورد از آنها به مجموعه دائمی موزه هنر SCAD هدیه داده شده است. این کمک سخاوتمندانه ناشی از رابطه دیرینه بین کالج و سوزان گرانت لوین، یکی از تأثیرگذارترین مجموعه داران جواهرات هنری قرن بیستم و بیست و یکم است. علاقه لوین به SCAD و Savannah به زمان او به عنوان ویراستار معماری برمی‌گردد، که در طی آن او یک بازدیدکننده مکرر بود و آثار معماری و حفاظت تاریخی شهر را شرح می‌داد. SCAD همچنین میزبان بزرگترین برنامه طراحی جواهرات در ایالات متحده است که مکان مناسبی را برای نمایش مجموعه لوین به نسل بعدی هنرمندان، طراحان، کلکسیونرها و علاقه مندان ارائه می دهد.

100 قطعه در حلقه ردوکس توسط هنرمندانی ساخته شده‌اند که با سبک‌های متمایز و حساسیت معاصر جان تازه‌ای به فرم قدیمی دمیده‌اند. هر حلقه ایده‌های فکری هنرمندان برجسته، تکنیک‌های نوآورانه و فردگرایی را نشان می‌دهد که به زیبایی مرز بین سنتی و غیر متعارف را طی می‌کند. مجموعه لوین شامل آثاری از دهه 1950 تا به امروز است، و او توضیح می دهد که در ابتدا چه چیزی او را به این فضا کشاند: «مجموعه جواهرات هنر معاصر من در واقع با یک حلقه طراحی شده توسط Vivianna Torun Bülow-Hübe شروع شد که در این نمایشگاه گنجانده شده است. او به یاد می آورد و توضیح می دهد که چگونه فوراً مورد توجه جواهرات به عنوان یک کلکسیون قرار گرفت. “[Jewelry] کوچک است، سفر با آن آسان است و می توانید آن را بپوشید. همچنین مقرون به صرفه است – برای خرید آن نیازی به دریافت وام ندارید! از آن زمان به بعد، او همچنان در این زمینه پر جنب و جوش، ملاقات و جمع آوری هنرمندان – بسیاری از آنها را اکنون دوستان خود می نامد. حلقه‌ها به‌عنوان اشیاء بیش از آنچه در چشم دیده می‌شود، فراتر از جذابیت زیبایی‌شناختی درخشان خود هستند و به عنوان نمادهای بی‌نهایت ماندگار هستند. لوین توضیح می‌دهد: «مانند تمام هنرها، این حلقه‌ها به لحظه‌ای که ساخته شده‌اند متصل هستند. آنها دریچه ای به دنیای یک هنرمند هستند.

در نمای 17 اوت 2021 تا 30 ژانویه 2022، در گالری آندره لئون تالی موزه، حلقه ردوکس مهمان توسط Ursula Ilse-Neuman سرپرستی شده و توسط بن تولفسون، همکار موزه هنر SCAD، سازماندهی شده است.