لباس عید پاک کندال جنر “خاله” یک جام دهه 90 است

کندال جنر ممکن است به عنوان تنها خواهر و برادر بدون فرزند به عملکرد خانواده عید پاک خود نشان داده باشد، اما او کاملاً یونیفرم “خاله سرگرم کننده” داشت. جنر تمام راه را به دهه 90 برمی‌گرداند تا لباس بهاری ایده‌آل برای این گردهمایی پیدا کند. در اصل کسی جز نائومی کمبل در باند فرودگاه پوشیده است.

حتی بدون یک مفهوم تاریخی، لباس ابریشم خاکستر اسطوخودوس همچنان یک موفقیت در اینستاگرام بود. جزئیات توری روی نیم تنه که با بند فوق‌العاده نازک روی بدنه نگه داشته شده است، ترکیبی عالی از نوستالژی دهه 90 و معاشقه و سرگرمی کنونی است. او ظاهر را با یک جفت عینک آفتابی DMY توسط DMY به پایان رساند. این جنر است، اما این فقط هر لباسی نیست.

در واقع، از مجموعه بهار 1998 Chloé آمده است. کارل لاگرفلد در اواخر دهه 60 و 70 برای کلوئه طراحی کرده بود، در طول دوران تصدی خود که به تثبیت شهرت او و برند کمک کرد. طراح فقید برای یک طلسم در اواسط دهه 90 به این برچسب بازگشت. با این حال، در نهایت، این یک دیدار مجدد کوتاه مدت بود. او در Fendi، Chanel و KL (همانطور که برچسب خودش در آن زمان شناخته می شد) شعبده بازی می کرد.

مونیر موفریج، رئیس برند، می‌خواست جانشین او فردی باشد که «جوانی و خلاقیت بیاورد» و مک کارتنی جوان را انتخاب کرد. مک‌کارتنی، دختر پل مک‌کارتنی از گروه بیتلز، تنها چند سالی از فارغ‌التحصیلی از مدرسه مد سنترال سنت مارتینز فارغ‌التحصیل شده بود و در رزومه خود زیر نظر کریستین لاکروا کار می‌کرد.

اگرچه در آن زمان قابل توجه نبود، اما مک کارتنی همچنین معروف بود که فیبی فیلو همکلاسی سنت مارتینز را نیز به عنوان دستیار طراحی به همراه خود آورد (فیلو جانشین مک کارتنی در Chloé در سال 2001 شد، زمانی که دومی برای راه اندازی برند خود را ترک کرد).

این یک لباس ساده و زیبا است که در کندال عالی به نظر می رسد. اما می توان آن را به عنوان نمونه ای خواند که یک دختر با نام خانوادگی معروف دیگری را حمایت می کند. به دلیل ارتباط خانوادگی، جنر و مک کارتنی هر دو در ابتدای کار خود در مد مخالفانی داشتند. حالا بهشون نگاه کن