قطعات شیک از برندهای رو به رشد پایدار

به روز شده:

انتشار اولیه:

مدلی با لباس قرمز که پشت یک گیاه بزرگ گرمسیری پنهان شده است

عکس توسط یورگن تلر

اگر محصولی را از طریق پیوندی در این مقاله خریداری کنید، ممکن است بخشی از فروش را دریافت کنیم.

پایداری و مد رابطه پیچیده ای دارند. صنعت مد جهانی هر ساله مقادیر زیادی زباله تولید می کند و بسیاری از برندها پایداری را بیشتر به عنوان یک ابزار بازاریابی پذیرفته اند تا به عنوان بخش مرکزی برنامه تولید خود. مطمئناً، بهترین راه برای کاهش ردپای کربن کمدتان این است که کمتر خرید کنید، اما این بدان معنا نیست که باید همه با هم خرید را متوقف کنید. همراه با افزایش چشمگیر سایت‌های فروش مجدد، و افزایش «صرفه‌جویی» در TikTok، دیدن شرکت‌های نوظهور و میراث فرهنگی که تولید کند، شرایط کاری اخلاقی و مواد بازیافتی را در مرکز فرآیند خود قرار می‌دهند، هیجان‌انگیز است. در اینجا، برخی از قطعات مورد علاقه ما از مارک های پایدار را برای قرار دادن در رادار خود (و در سبد خرید شما) قرار می دهیم.

Giant Vintage تمام عینک‌های اصلی و شیک خود را با استفاده مجدد از فریم‌های قدیمی، کاهش ضایعات و تضمین قطعات منحصربه‌فرد در این فرآیند ایجاد می‌کند.

تمام قطعات Cou Cou Intimates با 100% پنبه ارگانیک دارای گواهی GOTS ساخته شده اند و تمام پارچه ها کاملاً قابل کمپوست هستند.

Piper & Skye فقط از پوست گونه‌های مهاجم مانند تمساح وحشی آمریکایی و ماهی قرمز پیراروکو در لوازم جانبی خود استفاده می‌کند که به معنای تأثیر مثبت کلی بر محیط‌زیست است.

ساوانا مورو از پارچه‌های پایدار مانند بامبو، تنسل، کتان و ابریشم صلح‌آمیز در طرح‌های آرام و جذاب خود استفاده می‌کند که بیشتر آن‌ها در استودیوی او در لس‌آنجلس ساخته شده‌اند.

حلقه دریای آزلی دارای طلای 18 عیار بازیافتی و الماس است که از بستر دریاهای نامیبیا و آفریقای جنوبی تهیه شده است، فرآیندی که معمولاً از استخراج منابع فشرده اجتناب می کند.

Szade Recycled قاب‌های مرده و معیوب را از چین جمع‌آوری می‌کند که در غیر این صورت به محل دفن زباله می‌رفتند و آنها را زنده می‌کند.

هر محصول در این خط شنای شیک و مینیمالیستی در لس آنجلس از ترکیب PET بازیافت شده (ماده ای که از بطری های پلاستیکی به دست می آید) و اسپندکس با کیفیت بالا دست ساز است تا در برابر عناصر مقاومت بهتری داشته باشد و شکل خود را حفظ کند.

این حلقه‌ها، مانند تمام جواهرات استودیو F&H، با طلای 18 عیار و نقره استرلینگ ساخته شده‌اند.

کامپرت قطعات خود را در قطرات محدود و خارج از فصل منتشر می کند که به محدود کردن تعداد قطعات اضافی تولید شده کمک می کند و ردپای اکولوژیکی برند را کاهش می دهد.

Anaphe از ابریشم‌های بازیافتی و بازیافتی استفاده می‌کند، یک برنامه جبران کربن ارائه می‌دهد و بخشی از فروش را به اهداف زیست‌محیطی اهدا می‌کند.

بهنو که به خاطر کیف‌های دستی فوق‌العاده شیک و پر جنب و جوش خود شناخته می‌شود، از ابتدا تا انتها تولید اخلاقی را انجام می‌دهد.

این قطعه از سری NY که از پتوهای قلاب بافی قدیمی ساخته شده است، می تواند بالاپوش، شنل یا بسته به کمر باشد.

Memento Mori تمام قطعات خود را با سنگ های قیمتی آزمایشگاهی می سازد که پایدار و بدون درگیری هستند.

جوراب‌های شلواری و جوراب‌های سوئدی جوراب ساق بلند از ضایعات نایلونی قبل و بعد از مصرف ایجاد می‌شوند و مشتریان خود را تشویق می‌کنند تا پس از پایان چرخه عمر هر قطعه، در برنامه بازیافت شرکت کنند.

این برند کفش کتانی سازگار با محیط زیست، از 94% نخ پلی استر بازیافت شده، استایل هایی با ظاهر کلاسیک و بادوام می سازد.

Themoiré، فینالیست جوایز مد پایدار 2022، از مواد کاملا طبیعی و تجدیدپذیر مانند لاستیک، چوب پنبه، چرم سیب و کاکتوس برای خلق قطعات منحصر به فرد و جهت دار استفاده می کند.

این برند میراث آمریکایی با استفاده از موادی مانند چرم گیاهی در طراحی های خود به آینده نگاه می کند.