فندی مجسمه های غول پیکر آرنالدو پومودورو هنرمند را به مقر رم می آورد

ممکن است آثار هنری کروی و فلزی آرنالدو پومودورو مجسمه ساز ایتالیایی را در موزه دی یانگ در سانفرانسیسکو، موزه هنرهای معاصر تهران یا در میان فضای سبز باغ مجسمه هیرشهورن در دی سی دیده باشید، اما احتمالاً هرگز آثار برنزی هندسی او را ندیده اید. – برخی از آنها غول پیکر هستند، مانند کره ای که روی شانه های اطلس است. دیگران، به اندازه کافی کوچک برای نشستن روی یک میز – در دفتر مرکزی فندی در رم.

و با این حال، دقیقاً همان جایی است که می توان قطعات او را در نمایشگاه «آرنالدو پومودورو. Il Grande Teatro delle Civiltà (Arnaldo Pomodoro. The Great Theater of Civilizations) تا اکتبر 2023 قابل مشاهده است. این نمایش که در حال حاضر در Palazzo della Civiltà Italiana – همچنین به عنوان HQ برای برچسب رومی شناخته می شود – برای بازدید عموم باز است. همکاری بین Fondazione Arnaldo Pomodoro و Fendi.

به گفته این برند، این نمایشگاه بیش از 70 سال از تلاش های هنری پومودورو را در بر می گیرد و با نزدیک به 30 اثر در فضای داخلی و خارجی Palazzo به اوج خود می رسد. عکس‌ها، طرح‌ها و سایر اسناد شخصی متعلق به پومودورو بین اواخر دهه 1950 و 2021 در میان قطعاتی که در معرض دید قرار می‌گیرند، دیده می‌شود که بسیاری از آنها قبلاً هرگز به صورت عمومی نمایش داده نشده‌اند.

نمایشگاه Inside Fendi با همکاری Fondazione Arnaldo Pomodoro.

با حسن نیت از Fendi

و البته، یک عنصر مد برای مشارکت وجود دارد: به طور خاص، یک کیف Peekaboo که توسط خود پومودورو دوباره تفسیر شده است. این پیچ و تاب کاملاً جدید روی امضای Fendi بخشی از پروژه Canvas Peekaboo است که از هنرمندان، طراحان و دیگر چهره‌های برجسته می‌خواهد تا قطعات منحصر به فردی را برای خانه خلق کنند. نسخه کیف دستی پومودورو به خوبی با میخ پوشانده شده و برنزی رنگ شده، طلاکاری شده و به طرز خطرناکی شیک است.