فروش سیر سیاه در قم – ادرس

سایت گانودرما دات آی آر نمایندگی مستقیم خرید سیر سیاه و سایر محصولات شرکت دکتر بیز را دارا می باشد. نمایندگی فروش سیر سیاه ، فروش عمده وخرده سیر سیاه فروش سیر تازه سیاه با بهترین کیفیت در سراسر ایران . فروش عمده سیر سیاه با امکان ارسال به سرتاسر ایران. امیدواریم از این مطالب که راجع به سیر سیاه قم هست به اندازه ی کافی لذت ببرید. سیر سیاه قم یکی از محصولات صادراتی این شهر است که به اروپا صادر می شود و در ارتباط با خواص سیر سیاه قم مقالات معتبری هم به چاپ رسیده است. یکی از محصولات معروف شرکت دکتر بیز که اتفاقا مکمل خوبی برای سیر سیاه می باشد قهوه فوری سوپریم می باشد که ترکیبی از قارچ اعجاب انگیز گانودرما و گیاه معروف جینسینگ می باشد. تقریبا تمام کسانی که سیر را می شناسند از خواص بی نظیر آن تا حد زیادی آگاه هستند و حتی اگر دقیق نداند که این گیاه ارزشمند چه خاصیت های دارویی و غذایی دارد، حتما به این نکته واقف هستند که خوردن سیر تا حد زیادی به ضدعفونی کردن بدن کمک می کند. این گیاه بسیار مفید علاوه بر کشور هایی که گفته شد در ایران نیز کشت شده و در شهر های مختلف به ویژه قم می توان آن را خریداری کرده و از آن استفاده کرد.

یک غذای مناسب برای محافظت از کبد در برابر آسیب های کبدی ناشی از مصرف الکل است، به علاوه سیر سیاه می تواند چربی انباشته شده در کبد را کاهش دهد. پخش سیر سیاه امروزه علاوه بر قم در شهر های دیگری نیز رواج یافته است؛ چرا که متقاضیان زیادی این نوع سیر سیاه را در برنامه ی غذایی خود جای داده اند و آن را به صورت مرتب خریداری می کنند. اگر هموستاز به خوبی انجام نشود، قند خون از حد استاندارد افزایش یافته و باعث بیماری دیابت می شود. تحقیقات نشان داده است که سیر سیاه به علت اینکه دارای پتاسیم است، ادرار آور بسیار خوبی است و برای افرادی که از بیماری های کلیوی و ورم وحفظ اب دربدن رنج می برند، مفید است. برای اینکه مطمئن شوید عسل طبیعی و شفابخش مصرف می کنید باید عسل را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید. برای ساختن سس سیر سیاه، آن را با سرکه سفید، روغن زیتون، کمی موسیر و مقداری نمک ترکیب کنید تا یک سس خوش طعم برای انواع سالاد به دست بیاید.

در هر ۱۰۰ گرم سیر سیاه، تقریبا ۳۴ گرم آب، ۱۴ گرم پروتئین و ۵۳ گرم کربوهیدرات (شامل ۲۰ گرم فیبر و ۲۷ گرم شکر و ۶ گرم سایر کربوهیدرات ها) وجود دارد. در طی فرآیند تبدیل سیر تازه به سیر سیاه، آنتی اکسیدانهای موجود در سیر افزایش پیدا میکنند و ترکیبات مهم و ناپایدار موجود در سیر خام از جمله آلین و آلیناز که مواد تشکیل دهنده ی آلیسین هستند نیز به موادی با خاصیت آنتی اکسیدان قوی از جمله اِس اَلیل سیستین یا همان SAC که از جمله آنتی اکسیدان های قوی می باشد تبدیل میشوند. هنگامی که سیر تازه را به سیر سیاه تبدیل میکنند، آنتی اکسیدانها و سایز خواص آن افزایش پیدا میکند و ترکیبات مهم و ناپایدار موجود در سیر خام از جمله آلین و آلیناز که مواد تشکیل دهنده ی آلیسین هستند نیز به موادی با خاصیت آنتی اکسیدان قوی از جمله اِس اَلیل سیستین یا همان SAC که از جمله آنتی اکسیدان های قوی میباشد تبدیل میشوند. مثلا بعضی از مواد اولیه حذف میشوند یا مواد دیگری اضافه میشوند. ماندگاری سیر سیاه بسیار زیاد است شما میتوانید آن را در پلاستیک یا شیشه در دمای معمولی منزل تا یک سال نگهداری کنید.

۲- سیر سیاه را به صورت حاضری با نان و غذاهای حاضری دیگر (غذاهایی که نیاز به پختن ندارند) مصرف کنید و ببینید خوردن آن را با چه غذای حاضری دیگری می پسندید. در گذشته سیر سیاه به عنوان یک غذای سنتی در کشورهای آسیایی مانند ژاپن، تایلند و کره جنوبی مصرف میشده اما در دهههای اخیر به علت آشکارشدن مزایای آن بر همگان، افراد زیادی به خرید سیر سیاه روی آوردهاند و این محصول توانسته پا در بازارهای جهانی بگذارد. سیاه در میان کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی :1 تا 3 بوته را روزانه با شکم خالی… مطابق تحقیقات سیرسیاه در دمای بین ۷۰ تا ۸۰ درجه بهتر تخمیر شده و کیفیت، طعم و رنگ بهتری پیدا می کند. همه خواصی که در این مقاله به آن اشاره می شود، بر اساس مستندات علمی و تحقیقات انجام شده است. برای مطالعه بیشتر در این زمینه به این مقاله مراجعه فرمایید.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد سیر سیاه و دیابت بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.