بهترین کابل HDMI در سال 2021 کدام است؟

کابل HDMI تسکو مدل TC 74 به طول 5 متر، با استفاده از بهترین مواد اولیه، گزینه مناسبی برای اتصال تلویزیون به سینمای خانگی یا سایر تجهیزات جانبی میباشد. این کابل قابلیت کشی دارد و بسیار باریک طراحی شده است و به همین دلیل برای فضاهای کم حجم گزینه مناسبی است شما به راحتی میتوانید کابل Rhinocables Flat HDMI را به داخل دیوار نیز منتقل کنید و در این صورت استفاده کردن از آن بسیار ایده آل میباشد. کابل HDMI تسکو مدل TC 72 از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار است و همین مقاومت کابل در برابر رطوبت و گرهخوردگی، عمر آن را تا میزان زیادی افزایش میدهد. این روکش، نویز ایجادشده توسط کابل را کاهش و سرعت انتقال را افزایش میدهد. نکته: کابل HDMI میتواند سیگنالهای صوتی و تصویری را انتقال دهد، اام اتصالات DVI فقط سیگنالهای تصویری را منتقل میکند. اگر صوت و تصویر را همزمان می خواهید دریافت کنید شما نیاز به خرید تبدیلی دارید که دارای یک کابل VGA و هم چنین یک کابل صدا یا USB با قابلیت های صوتی باشد. با این وجود مدلهای دیگرهم میتوانند ازطریق درگاه HDMI متصل شوند؛ بهاین صورت که باید از یک DisplayPort کوچک که به آداپتور HDMI متصل شده است، استفاده کنند.

پس ابتدا سازگاری لپ تاپ خود را چک کنید زیرا اکثر آنها تا ۳ مانیتور را میتوانند پشتیبانی کنند. را به مانیتور ، ویدئو پرژکتور و … VGA همواره در مانیتور ها و ویدیو پرژکتور ها موجود است و پورت مناسب و استاندارد برای اتصال به این دستگاه ها است. در این مطالب از انزل وب نحوه نصب DVR به لپ تاپ را آموزش دادیم و متوجه شدیم امکان اتصال DVR به لپ تاپ با کابل HDMI و VGA وجود ندارد. این در حالی است که یک کابل VGA تنها می تواند یک سیگنال تصویری را قبول کند. پس میتوانید خاطر جمع باشید که با گذاشتن این کابل HDMI درون کیفتان یک کابل گرهخورده و در هم رفته تحویل نمیگیرید. تفاوت بین کابل های HDMI قبلی و کابل High Speed، در کیفیت تصاویر انتقال یافته است. تفاوت Copy ، HighCopy ، اصلی ، اورجینال و سرجعبه در چیست؟ نقطه ضعف اصلی HDMI معمولی، حد مسافت است. در مجموع HDMI به عنوان اولین رابط انتقال دهنده همزمان صدا و تصویر در دنیا شناخته می شود که قادر است اطلاعات را به صورت غیر فشرده به وسایل صوتی تصویری هماهنگ با این رابط انتقال دهد که این مسئله باعث حفظ کیفیت تصویر و صدا تا حد چشمگیری می شود.

کابل HDMI فرانت 3D سرپوش طلایی 5 متری یکی دیگر از کابل های باکیفیت برند مشهور فرانت است که برای انتقال باکیفیت تصویر و انتقال صدا است. حفاظت در برابر EMI ،RFI و دیگر تداخلات، از مشخصههای این کابل بهشمار میآید. در این بخش میخواهیم ببینیم آیا کیفیت بدنهی ایکس باکس سری ایکس، پس از گذشت یک سال همچنان قابلقبول است یا خیر. کابل «یونیتک» (UNITEK) مدل «Y-C10320BK» یک کابل HDMI نسخه 2.0 است که برای انتقال صدا و تصاویر طراحی شده است . متصل کنید. کابل Y-C140M برای انتقال صدا و تصویر باکیفیت میان دستگاههایی که از فرمت 4K و صفحهنمایش 3D پشتیبانی میکنند، بهکار گرفته میشود. کابل «یونیتک» مدل «Y-C140M» برای ارتباط میان منبع HDMI و صفحهنمایش HDMI تولید شده است. در این کابل از محافظ اضافی برای سرکوب تداخل سایر سیستم های برقی خودرو و سیم کشی نیز استفاده شده است. سیستم HDMI نسبت به بقیه روشهای انتقال تصویر و صدا، بهترین حالت ممکن را ارائه میدهد.

در فروشگاه تی ام پرشیا محصول کابل HDMI تسکو مدل TC 72 به طول 3 متر را با بهترین قیمت در مقایسه با فرو.شگاه های دیگر خرید کنید. علاوه بر روشهای فوق یک روش دیگر هم برای اتصال بیسیم گوشی به تلویزیون وجود دارد که به آن استاندارد WiDi گفته میشود. با توجه به انعطاف پذیر بودن، میتوان آن را تقریبا در هر جایی قرار داد. کابل displayport امکان انتقال صدای دیجیتال چندکاناله را دارد. به واسطهی همین سرعت بالا در انتقال دادهها، این کابل قادر است صدای دالبی، تصاویر سه بعدی و همچنین تصاویری با کیفیت ۴K را انتقال دهد. توسط این کابل میتوان دستگاه الکترونیکی خود را که مجهز به درگاه MHL است به پخشکنندههای خانگی یا دستگاههای الکترونیکیای که مجهز به درگاه HDMI هستند، متصل کرد. این تبدیل قابلیت اتصال دستگاههای با خروجی اچ دی ام ای مثل لپ تاپ ، سینمای خانگی , PS3 , کابل hdmi اسکار PS4 ، XBOX و … کابل سوم Mini USB است که نسبت به اتصالات قبل جای کمتری اشغال می نماید و برای دستگاه های کوچک مثل اتصال موبایل گوشی یا این که دوربین دیجیتال استفاده میشود . کابل های usb , usb2 رو بیشتر بشناید ! استفاده از این کابلها و پورتها بسیار آسان است و متصل کردنشان به یکدیگر از نظر سادگی همانند متصل کردن ابزارهای USB به پورت مربوطه است و خطر خمیدگی پینها در آنها کاملاً از بین رفته.