علیرغم گزارش های اولیه، کارداشیان ها بار دیگر با قدرت کامل در مت گالا شرکت کردند

بلافاصله پس از اینکه در ماه مارس گزارش شد که کارداشیان ها چکمه را از مت گالا 2023 دریافت می کنند، گمانه زنی ها شروع شد. همین یک سال پیش، خانواده معروف با قدرت کامل بیرون آمدند و با هر پنج خواهر، افراد مهمشان و مادرشان قدم‌ها را بر عهده گرفتند. آیا آنا وینتور و تیم مت گالا می توانستند تنها در مدت 12 ماه 180 را به دست آورند؟ آیا آنها پای کارداشیان را چشیدند و گفتند: “دیگر برای من نیست، متشکرم”؟ البته که نه. ما به‌عنوان یک جامعه، سال‌هاست که کارداشیان‌ها را بررسی کرده‌ایم، و در حالی که ممکن است گاهی اوقات دچار معده درد شده‌ایم، هرگز از ادامه راه‌ها امتناع نکرده‌ایم. و واضح است که مت گالا هم اینطور نبوده است، زیرا در حالی که اندازه سهم به نصف کاهش یافت، کارداشیان-جنرز در فرش قرمز مت گالا 2023 بسیار حضور داشتند.

در حالی که سال گذشته، کیم کارداشیان مراسم را تعطیل کرد و رژه کارجنرز را در حالی که دوست پسر آن زمان پیت دیویدسون در کنارش داشت، به پایان رساند، این بار او با بقیه عموم مردم (که واضح است، به مت گالا آمدند). هنوز هم دارای تیپ ترین بالای لیست A است)، و او این کار را به صورت انفرادی انجام داد. دخترش، نورث وست، در حال خروج از هتل ریتز همراه با مادرش دیده شد، کت صورتی روشن با رشته‌های مروارید پوشیده بود، به نظر می‌رسید که خودش آماده راه رفتن از پله‌ها بود، اما به لطف سن بالای 18 مراسم، به ماشین منتقل شد. سیاست – جایی که او نشسته بود و مادرش را تماشا می کرد که کارش را انجام می دهد. در همین حال، کارداشیان در داخل ظاهر شد و با لباس شیاپارلی سفارشی دنیل رزبری، به روند قوی خود در مت گالا ادامه داد.

تصاویر MEGA/GC/Getty Images

او روی فرش قرمز به کلوئه فاینمن و درک بلسبرگ گفت: “من مروارید می خواستم.” فکر کردم کارل بیشتر از این چیست؟ مرواریدهای نمادین شانل همان چیزی است که من همیشه به آن فکر می‌کردم، بنابراین می‌خواستیم در مرواریدها چکه کنیم.» کارداشیان به آن چیزی که به نظر می‌رسد به سیلوئت مت مورد علاقه‌اش می‌چسبد – یک کمر به‌طور غیرممکن گره خورده. این ستاره واقعیت یک کرست برهنه با تاپ ایجاد شده از ده ها رشته مروارید و دامنی ساخته شده با همان جلوه می پوشید، در حالی که یک شال عاج دور بازوهای او پیچیده شده بود و در قطاری که پشت سر او قرار داشت، افتاد. کارداشیان فاش کرد که مرواریدها در واقع واقعی بودند و وقتی یک رشته در ماشین شکست، نورث را به خدمت گرفت تا آنها را در سریع ترین زمان ممکن جمع کند.

می توان فکر کرد که کارداشیان پس از ظاهر جنجالی خود در سال گذشته، از بازگشت به Met عصبی خواهد شد، اما او در طول مصاحبه فرش قرمز خود کاملاً راحت به نظر می رسید. او ادعا کرد: “من واقعاً فشار را احساس نکردم.” “من فقط می خواستم اوقات خوبی داشته باشم” و نشان داد که عکسی که او با خواهرانش قبل از فرش قرمز گرفته بود به احساس آرامش او کمک کرد.

دیمیتریوس کامبوریس/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

طولی نکشید که کوچکترین خواهرش، کایلی جنر، به کارداشیان پیوست که ظاهری کاملا متضاد به مجموعه مروارید عاشقانه کارداشیان داشت. در حالی که بسیاری برای احترام به لاگرفلد، رنگ سیاه و سفید را انتخاب کردند، جنر با پوشیدن لباس قرمز روشن Jean Paul Gaultier از Haider Ackermann، انتخابی مرتبط با توجه به کمپین JPG او در همان روز حذف شد. این گروه یک لباس قرمز روشن با یقه نامتقارن و یک چاک بلند را به نمایش گذاشت. در بالا، جنر با یک لباس ابریشمی آبی که با آستر لباس او همخوانی داشت، پوشانده بود، یک برداشت پر زرق و برق از گروه گرم کردن قبل از حلقه بوکسورها. جنر نیز مانند خواهرش به دخترش استورمی وبستر پیوست که یک ست جین و یک تی شرت ژان پل گوتیه به تن داشت تا مادرش را تا جلسه ملاقات همراهی کند، اما او احتمالاً با پسر عمویش در ماشین می ماند.

جان شیرر/ وایر ایمیج/ گتی ایماژ

پس از آن کندال جنر گروه را تکمیل کرد، که واضح‌ترین تم را با یک یقه‌ای بلند و سفید مانند لاگرفلد و آستین‌های دراماتیک که به دو قطار پشت سر او تبدیل می‌شد، پوشانده شده با پولک بود. این مجموعه که توسط مارک ساخته شده بود با چکمه های پلت فرم امضا شده او تکمیل شد که باعث شد او بر خواهر بزرگترش غلبه کند. این سه نفر گرد هم آمدند تا با دوستشان، لالا آنتونی، در بالای فرش قرمز صحبت کنند و کیم لحظاتی را به مردم یادآوری کند که چرا آنها سزاوار دعوت به این رویداد بودند.

کارداشیان به یاد می آورد: «کندال واقعا حرفه مدلینگ خود را با کارل آغاز کرد و در بسیاری از برنامه های او عروس بود. انصافاً، او یک بار عروس بود (که به خودی خود یک شاهکار است)، اگرچه بارها در نمایش های او شرکت کرد. کندال با صدای بلند گفت: «فکر می‌کنم کمی احساسی است. من خیلی مدیون هستم [Lagerfeld] و کاری که او برای من انجام داد این یک نقطه محوری در حرفه من بود. زمانی که واقعاً جوان بودم و واقعاً تازه کار بودم، کار با او را شروع کردم و او واقعاً مرا در آغوش گرفت، بنابراین من افتخار می کنم که اینجا هستم. من مفتخرم که او را جشن بگیرم.» کارداشیان همچنین به همه در خانه یادآوری کرد که لاگرفلد اولین عکاسی مد خود را انجام داد کتاب مد CR در سال 2013

دیمیتریوس کامبوریس/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

از آنجا، این سه نفر به داخل رفتند، جایی که با دوست پسرهای گذشته و حال روبرو شدند، زیرا دیویدسون یک بار دیگر در این سال حضور داشت، همانطور که شایعه شده زیبای کندال، Bad Bunny بود. در حالی که این مدل و خواننده با هم روی فرش قرمز نرفتند، احتمالاً در میان نمایش لباس‌ها در نمایشگاه که خواهران می‌توانند پس از تکمیل موفقیت‌آمیز دیگر تصاحب مت گالا کارداشیان، نفس راحتی بکشند، دوباره به هم متصل شده‌اند.