سرنا ویلیامز بارداری دوم خود را در مت گالا تایید کرد

جزئیات بازنشستگی سرنا ویلیامز ممکن است هنوز کمی در هوا به نظر برسد، اما او جدیدترین اعلامیه خود را به وضوح بیان کرد – قهرمان تنیس در انتظار فرزند دوم خود از همسرش الکسیس اوهانیان است.

ویلیامز یک برجستگی جدید در یک لباس کوتاه و مشکی گوچی با آستین‌های شفاف، پوشیده شده با مروارید، تزئینات کریستالی و توری ارائه کرد که آن را با یک مدل موی پشت صاف و هد سر Lelet مرواریدی ست کرد.

پیش از جشن‌های امسال، برای گرامیداشت حرفه و میراث کارل لاگرفلد، این تنیس (و مد) بزرگ نگاهی به برخی از بهترین چهره‌های مت گالا سال‌های گذشته خود در اینستاگرام، از جمله لباس به یاد ماندنی و زرد ورساچه و نایک x Off- به اشتراک گذاشت. کفش‌های کتانی سفید Air Force One که در سال 2019 پوشید و همچنین لباس ورساچه سبزی که در سال 2017 در اولین بارداری خود با المپیا پنج ساله پوشیده بود.

او عصر دوشنبه در اینستاگرام با تایید این خبر هیجان انگیز نوشت: «وقتی آنا وینتور ما 3 نفر را به مت گالا دعوت کرد، بسیار هیجان زده بودم.

او تنها کسی نیست که از اولین دوشنبه ماه می به عنوان اعلام بارداری استفاده می کند: کارلی کلوس نیز به طور مشابه فاش کرد که او نیز در انتظار بارداری است.

دیمیتریوس کامبوریس/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

دیمیتریوس کامبوریس/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ