ظاهر گیت مت کیم کارداشیان مات شد اما خیلی زیاد گفت

هنگامی که کیم کارداشیان وست دوشنبه شب با یک روپوش بی چهره و تمام بدن Balenciaga روی فرش قرمز مت گالا قدم گذاشت ، چقدر طول کشید تا شما بزرگسال رسانه های اجتماعی را بشناسید؟ بله ، این به او کمک کرد که در هفته های منتهی به این رویداد دو ظاهر شبیه به گیمپ داشته باشد ، اما می توان استدلال کرد که حتی بدون نمونه قبلی ، این چهره به وضوح کیم بود ، حتی در نگاه اول.

دوشنبه شب ، هنگام ورود افراد مشهور به موزه هنر متروپولیتن در مراسم مت گالای سالانه موزه ، برخی از آنها تم سالی را که “در آمریکا: واژه نامه ای از مد” نامیده می شد ، پذیرفتند ، در حالی که دیگران آن را به دلیل لباس های زیبا و طراح اروپایی کنار گذاشتند. می خواستم بپوشم (یا ممکن است از نظر قراردادی نیز اجباری باشد). با این وجود ، کلاه های کابوی ، پیراهن های فوتبال و جین کافی برای گردش وجود داشت. با وجود این ، پیراهن مشکی کیم مناسب ترین ظاهر شب بود.

اگر کسی نیست که بدون بارزترین ویژگی – چهره اش – شناخته شود ، نماد چیست؟ به مرلین مونرو ، الویس پریسلی ، بیانسه فکر کنید ، همه افرادی که دارای شبح های بسیار متمایز هستند. کیم با تمایل به این که آیا او متعلق به آن قانون است یا نه ، ممکن است به تازگی ثابت کرده باشد که به طور رسمی در میان آنها به عنوان یک نماد آمریکایی نشسته است.

اما این تنها پیامی نیست که دیشب از نگاه کیم ارائه شد. در واقع ، این لباس مشکی ساده به بسیاری اجازه می داد تا تفسیرهای خود را بر اساس انتخاب لباس او ، که به خودی خود کاملاً آمریکایی به نظر می رسد ، ارائه دهند. به توییتر بروید یا اخبار را در هر لحظه روشن کنید و افراد را ببینید که هر حرکتی را که افراد مشهور ، سیاستمداران و دیگر چهره های عمومی انجام می دهند ، تفسیر می کنند. این اتفاق شب گذشته با لباس “مالیات بر ثروتمندان” نماینده الکساندریا اوکاسیو کورتز رخ داد. با یک حرکت سریع در توییتر می توانید همه نظرات خود را از “این یک ترفند بی اثر” تا “این یک پیام مهم در یک مرحله خوب تماشا شده بود” پیدا کنید ، اما به نظر می رسد هیچ کس اهمیتی نمی دهد که اوکاسیو کورتز-یا لباس “. طراح ، Aurora James برادر Vellies – باید بگوید. به همین ترتیب ، به محض اینکه عکس هایی از ظاهر کیم در اینترنت منتشر شد ، همه نظر خود را آماده کردند تا به سمت او پرتاب شود ، اما شاید این همان نکته ای بود که او سعی می کرد به آن اشاره کند.

از ابتدای کار خود ، کیم نماینده فرهنگ آمریکایی بود (برخی معتقدند بدترین جنبه های آن). بنابراین ، دیشب ، در حالی که آمریکا را جشن می گرفتیم ، کیم خود را به چیزی تبدیل کرد که ما قبلاً می دیدیم – سیاه چاله فرهنگ مدرن. او نشان دهنده عصر اینستاگرام ، عکس های سلفی و نفوذی است که به فضای مد حمله می کنند ، و اکنون او اینجا است ، منفعلانه عقب نشسته و به ما اجازه می دهد همه اینها را روی او بگذاریم.

شاید شما می خواستید او بیشتر بدن خود را نشان دهد ، اگرچه او اغلب به خاطر این کار به عنوان مادر پنج فرزند در اینستاگرام خود توبیخ می شود. یا شاید شما می خواهید او از چهره زیبا خود رونمایی کند ، اگرچه در این صورت جدی گرفتن او به عنوان یک وکیل مشتاق سخت می شود. در این مرحله ، ما انتظارات زیادی از کیم داریم ، به ویژه هنگامی که صحبت از آنچه او در یک رویداد مانند مت گالا ارائه می دهد می آید ، اما در نهایت ، کیم دقیقاً آن چیزی را که ما سزاوار آن هستیم به ما داد و در این کار شهرت بیشتری به دست آورد.