لباس مت گالا کارلی کلوس ادای احترام به کارولینا هررا بود

کارلی کلوس چند ساعت قبل از قرار بود روی فرش قرمز در مت گالای 2021 قدم بزند ، پشت پنجره اتاق هتل خود در The Mark در شهر نیویورک ایستاده بود و از علاقه مندان طرفداران مستقر در خارج عکس می گرفت. آنها منتظر بودند که او به همراه دیگر حاضران در قسمت فوقانی شرقی آماده شوند ، از درهای دوبل بیرون آمده و در راه خود به سمت پله های موزه هنر متروپولیتن از SUV های مشکی رنگ بارگیری کنند. مطمئناً هیچ یک از تماشاچیان برای Kloss آماده نبودند ، او لباس قرمز سرخ رنگ Carolina Herrera را طراحی کرد که توسط طراح برچسب وس گوردون ، که با Kloss در این قطعه همکاری داشت ، ساخته شد. آستین های چشمگیر آن با الهام از دهه 1980 ادای احترام به بنیانگذار خانه ، کارولینا هررا بود و کل لباس از 25 یارد ابریشم تهیه شده بود.به و هنگامی که کلوس به خیابان رفت ، صدای جیغ و تشویق جمعیت شنیده شد.

گوردون-که یک گل رز در لبه پایینی خود چسبانده بود تا با گلهای شکوفا شده ابریشمی که روی دو شانه کلوس چسبانده شده بود-به اما چمبرلین ، که در حال انجام مصاحبه با دوربین در مت بود ، گفت که “امشب وظیفه قطار” را بر عهده داشت. کلوس ، به نوبه خود ، گفت خوشحال است که پس از “یک سال و نیم در خانه با شلوار عرقی در خانه ماندگار شد”. در ادامه ، مراحل آماده سازی کلوس برای مت گالای امسال را دنبال کنید-که شامل نزاع یک قطار 9 پا ، با کمک گوردون بود.

عکاسی توسط لوئیس میرت

“این اثر هنری با الهام از گل رز آمریکا ساخته شده است. همکاری با وس گوردون و آتلیه کارولینا هررا باعث افتخار من بود. این لباس به همان اندازه نمادین و زیبا به نظر می رسد. “

عکاسی توسط لوئیس میرت

روی صندلی مو و آرایش.

عکاسی توسط لوئیس میرت

“روزهای باله ام را برای تنظیم دقیق آخرین دقیقه برگردانید ؛) *ویدئوی تقویت کننده پای 3 دقیقه ای گوگل *.”

عکاسی توسط لوئیس میرت

نگاهی به جزئیات گل رز شکوفا شده Kloss.

عکاسی توسط لوئیس میرت

“بیشتر بیشتر است ، درست است؟”

عکاسی توسط لوئیس میرت

بدون خار ، همه امشب بلند شدند. “

عکاسی توسط لوئیس میرت

“نکته حرفه ای: اتاقی را در طبقه پایین رزرو کنید تا بتوانید از پله ها استفاده کنید.”

عکاسی توسط لوئیس میرت

“من از زمانی که افتخار اولین حضور در سال 2009 را داشتم ، این رویداد را دوست داشتم. دوازده سال بعد ، و جادوی Met هرگز نمی تواند مرا شگفت زده کند.”

عکاسی توسط لوئیس میرت

“ایجاد با شما یک رویا بود ، وس. من بسیار خوش شانس هستم که شما را به عنوان قرار ملاقات امشب (و واقعاً ، در هر زمان و هر کجا) قرار دادم! “