ظاهر امیلی راتایکوفسکی شما را وادار به انجام یک نگاه دوگانه خواهد کرد

دلایل زیادی وجود دارد که چرا جدیدترین گروه سبک خیابانی امیلی راتایکوفسکی ممکن است نظر شما را جلب کرده باشد. شاید حتی شما را فریب داده است. روز دوشنبه، این مدل در حال رفتن به استودیوی موسیقی سونی در نیویورک برای فیلمبرداری از پادکست خود با ظاهری سیاه و قهوه‌ای که آنطور که در ابتدا به نظر می‌رسید نبود، دیده شد.

Ratajkowski گروه خود را با آستین بلند Marc Jacobs قهوه ای رنگ آغاز کرد که کندال جنر در باند فرودگاه پاییز 2014 به تن کرد. از آنجایی که این قطعه کاملاً شفاف است، راتایکوفسکی یک سوتین توری مشکی زیر آن اضافه کرد، هرچند که هنوز هم در حین راه رفتن خطر کمی لغزش داشت. در قسمت پایین، این مدل یک دامن گرافیکی سیاه و سفید اضافه کرده است که تصویری از نیمه پایینی یک زن بیکینی پوشیده را نشان می دهد. حالا این لباس در واقع لباسی از برند بریتانیایی الیس است که راتایکوفسکی آن را پایین کشیده تا به عنوان دامن بپوشد. از آنجا، بقیه لباس‌ها کاملاً مستقیم بودند، زیرا این مدل چرمی مورد علاقه‌اش، چکمه‌های دیور تا روی زانو، یک چرم مشکی، چند عینک آفتابی پرادا و یک جفت حلقه حلقه‌ای جاده جردن را اضافه کرد.

فرناندو رامالز / BACKGRID

سفر راتاکوفسکی مدتی بعد از آن صورت می گیرد که او بار دیگر در جلسه خود در توکیو با هری استایلز صحبت کرد و در طول مصاحبه با او، کل وضعیت را “بسیار عجیب” خواند. ووگ اسپانیا. او گفت: «بسیار عجیب است که تجارب خاصی داشته باشیم و سپس تمام دنیا درباره آنها بدانند و در مورد آنها اظهار نظر کنند. من فقط فردی هستم که از یک رابطه سه ساله به یک رابطه 4 ساله رسیده ام، بنابراین این اولین بار در مدت طولانی است که در مرحله آشنایی هستم. او گفت که قرار ملاقات “برشی کوچک” از زندگی او است که در غیر این صورت حول محور پسر و کار او می چرخد. “حدس می زنم [those] مسائل الهام بخش همان تیترهای پر زرق و برق نیستند.»

او ادامه داد، و اعتراف کرد که “تجاوز به حریم خصوصی” برای او سخت است، و او با اولیویا وایلد سابق استایلز، که در این موقعیت نیز گرفتار شده، همدردی می کند. من برای اولیویا احساس بدی دارم، زیرا او مجبور شده است چندین بار از این وضعیت رنج ببرد. در مجموع، راتایکوفسکی معتقد است که کل سناریو “فقط یک موضوع تاسف بار” است.

ظاهر چشم نواز امیلی را بخرید:

اگر محصولی را از طریق پیوندی در این مقاله خریداری کنید، ممکن است بخشی از فروش را دریافت کنیم.