شگفت انگیزترین مدل ها در هفته مد پاییز 2021

جدیدترین فصل غیرمتعارف هفته مد نیویورک ثابت کرد که طراحان در حال بازگشت به کار خود هستند. شاید برای اولین بار در میان همه گیری همه گیر ، قالب نمایش ها از محتوای واقعی آنها منحرف نشد – هم مجموعه پاییز 2021 و هم مدلهایی که آنها را پوشیدند. برجسته ترین مورد اخیر الا امهوف بود که از زمان امضای قرارداد با آژانس بزرگ IMG Models مشغول به کار بوده است. طراح لباس بافتنی 21 ساله و نامادری کامالا هریس معاون رئیس جمهور اولین حضور خود را در باند پرونزا شولر انجام داد و پس از آن اولین جلد مجله اش را به دنبال داشت. او تنها یکی از شگفتی هایی بود که در نمایش های این فصل باند ، فیلم های کوتاه و کتاب های جذاب دیده می شد. Jeremy O. Harris نمایشنامه نویس و در مجموع سه نفر شنبه شب زنده ستاره ها نیز ظاهر می شوند. در اینجا با تمام فیلمبرداری هایی که ممکن است از دست داده باشید آشنا شوید.

توسط Jared Kocka برای Rowing Blazers عکاسی شده است.

مارک لباس بافتنی نیویورک Rowing Blazers برای مجموعه پاییز/زمستان 2021 خود دو ضربه ناگهانی به ما زد: کمدین ها پیت دیویدسون و زیوه. بنیانگذار برچسب لباس های خیابانی جک کارلسون به دنبال چیزی سرگرم کننده و طنزآمیز برای مبارزات انتخاباتی خود بود ، بنابراین او با انتخاب بازیگران به یک و دو قسمت کمدی بی احترام دست یافت. “مردم کلمه” کلاسیک “را می شنوند و فکر می کنند” گرفتگی “. کارلسون در بیانیه ای گفت “آنها صدای” preppy “را می شنوند و به چیزی نخبه گرایانه و قابل تامل فکر می کنند.” “آنها قرار است در مورد رنگهای روشن و پارچه های زیبا باشند ، اما مهمتر از همه: لذت بردن ، خود بودن و پرتاب کردن پرنده به هر کسی که خود را خیلی جدی می گیرد.”

توسط Jared Kocka برای Rowing Blazers عکاسی شده است.

بی احترام تر و طنزآمیز ترجیح می دهد کلاسیک preppy از Ziwe ، پیت دیویدسون ، و Rowing Blazers آنها متناسب باشد.

عکس توسط یورگن تلر از طریق مربی

ریوردیل ستاره کی جی آپا به کوکو گوردون مور – که مادرش ، کیم گوردون را به همراه داشت – در جزوه جلد کتاب ارائه مربیان در پاییز 2021 پیوست.

عکس توسط یورگن تلر از طریق مربی

نویسنده و بازیگر Tavi Gevinson به دلیل انتخاب عکاس این برند بسیار هیجان زده بود تا به تیم Coach بپیوندد. “ممکن است سران واقعی به یاد داشته باشند که وقتی بچه بودم ، سرمقاله های یورگن تلر را از مجموعه ای از شماره ها بیرون کشیدم. W و آنها را به هم وصل کردم تا بتوانم کتاب او را سفارش دهم. “او در اینستاگرام نوشت. “و سپس من یک پست طولانی در وبلاگ نوشتم و از مدت زمان ارسال آن از آمازون شکایت کردم.”

برچسب هنری مستقر در لندن ، هنر مدرسه ، هفته مد را با کمک این استخر آغاز کرد مسابقه کشیدن RuPaul بریتانیا شرکت کننده A’Whora.

در حالی که طراح مدرسه هنر ، ادن لوث ، A’Whora را در رسانه های اجتماعی ملاقات کرد ، او دیگر بازیگران را می شناسد مسابقه کشیدن سالها شرکت کننده بیمینی بن بولش در واقع نمایش بهار 2021 برچسب خود را نیز بدون هیچ مشکلی پشت سر گذاشت.

الا امهوف ، مادرش کامالا هریس ، معاون رئیس جمهور ، وقتی یک ماه پس از امضای قرارداد با IMG ، در غافلگیرکننده ای در Proenza Schouler ظاهر شد ، سروصدایی به پا کرد.

عکس توسط دانیل شی از طریق پروئنزا شولر

امهوف تنها بازیگر بازیگران فیلم نبود. میدو واکر ، دختر بازیگر فقید پل واکر نیز اولین حضور خود را در باند انجام داد.

عکس توسط چارلی انگمن و GIF توسط Freeka Tet از طریق Collina Strada

کار با آنیمورفس تصویرگر دیوید باروز ماتینگلی و هنرمند دیجیتال Freeka Tet ، هیلاری تیمور Collina Strada ، نمایشنامه نویس Jeremy O. Harris را به یک دایناسور و یک طاووس تبدیل کرد.

عکس توسط الکسی هی از طریق باتسوا

پاریس هیلتون گاهی اوقات در باند حضور پیدا می کرد ، اما خواهرش ، نیکی هیلتون ، پیش از بازی در فیلم باتشوا ، به ندرت به دنبال مدلینگ می رفت.

عکس توسط الکسی هی از طریق باتسوا

شنبه شب زنده Ego Nwodim ، ستاره آن را برای Batsheva معمولی نگه داشت ، درهم و برهمی و نوار پنجه پا به طور کامل نمایش داده شد.

با احترام کریستین کاوان

به نظر می رسد طراحان در حال تنظیم آن هستند SNL در اواخر: کلویی فینمن ، استاد تجربیات مشهور ، همچنین در مدلینگ برای کریستین کاوان تلاش کرد.

با احترام کریستین کاوان

آخرین اما مهمترین ، یک فینال SNL ستاره: بوئن یانگ در کتاب ظاهر کریستین کاوان و همچنین در کنار فینمن در فیلم کوتاه طراح همراه شد.

عکس توسط الکسی هی از طریق باتسوا

مود آپاتو یکی از لباس های بلند با امضای باتشو را با Converse (و یک گربه) ست کرد.

با احترام کریستین کاوان

زنان خانه دار واقعی نیویورک ستاره دوریندا مدلی در گروه کریستین کاوان از “مردم نیویورک که مردم را افسانه می کند” بود.

عکس توسط کان سئوک لی از طریق PH5

برای اولین بار برای صنعت مد ، برچسب تجربی PH5 – که قبلاً با سوفیا روبات همکاری داشت – مدل CGI و سفیر مخصوص خود ، AMA را ایجاد کرد.