کری بردشاو مرد جدیدی را در مجموعه “و درست مثل آن …” می بوسد

سکس و شهر پیگیری، و درست مثل آن… ممکن است دو ماه دیگر نمایش داده نشود ، اما این برنامه تقریباً در حال حاضر در اینترنت در زمان واقعی پخش می شود. ماه هاست که پاپاراتزی ها مشغول فیلمبرداری در شهر نیویورک هستند و هر لباسی را که کری می پوشد و هر حرکتی که انجام می دهد ثبت می کنند. ما قبلاً دیده بودیم که سارا جسیکا پارکر در حال کشیدن سیگارهای طولانی و بازگشت کریس نوث به عنوان آقای بیگ تغییر ناپذیر است ، اما در حال حاضر ، عکس های پیاده رو راهنمای دیگری برای آنچه در آینده هنگام بازگشت کری و کارهای بد او انجام می شود ارائه کرده است. به HBO در ماه دسامبر در جدیدترین عکس های پاپ از مجموعه وست ویلیج ، کری در حال خوشحال شدن با مرد جدیدی دیده می شود ، مردی که قبلاً ندیده بودیم (نه در شش فصل سریال و نه در دو فیلم).

مرد مورد بحث بازیگر جان تنی است که تازه وارد این فیلم شده است SATC/AJLT خانواده. در حالی که موهای نقره ای و ابروهای تیره او کمی شباهت زیادی به بیگ دارد ، قفل های بلندتر ، چوب کتانی ، کت کتانی و شلوار جین نشان می دهد که او نقش فویل را به نامزد بدنام سابق کری بازی می کند. ایدان جدید ، شاید. تصاویری از پارکر و تنی نشان می دهد که شخصیت های آنها در بیرون از آپارتمان کری وست ویلج در حال فرورفتن هستند و حتی در راه پله های خانه شهر یک بوسه به اشتراک می گذارند. در صحنه ای دیگر ، کری و تنی در حال قدم زدن در خیابان با کری در لباس Lehenga از مارک هندی Falguni Shane Peacock دیده می شوند.

عکس های این دو با هم با توجه به حضور بیگ در این نمایش ، طرفداران را شوکه کرد. در حالی که نات در چند ماه گذشته در صحنه های فیلمبرداری دیده نشده بود ، او قبل از اولین نمایش این برنامه در HEO به طور مخفیانه ای نگاه کرد. این زوج در حالی که در آشپزخانه با هم بغل می کردند ، شبیه به سعادت زناشویی به نظر می رسید ، اما بدیهی است که چیزی اوضاع را متزلزل می کند که به شخصیت ناشناس تنی اجازه می دهد تا ورودی او را ایجاد کند.