سوکی واترهاوس با لباس مراسم گالا و بزرگداشت کارل لاگرفلد

بعدازظهر دوشنبه سوکی واترهاوس شامل یک درمان صورت، مصرف مقداری توت فرنگی با روکش شکلات، گوش دادن به نانسی سیناترا و ساختن یک TikTok بود که از کارل مارکس ریف می کرد. مانیفست کمونیست. این روال پیش از مت گالا این هنرپیشه و نوازنده است که در پلتفرم ویدیوی کوتاه به دلیل نگاهی که به زندگی پر زرق و برق خود ارائه می دهد – و برای طنز خنده دار و پر ابرو که نه، موارد زیر را به دست آورده است. می ترسم مثلاً کارل طراح را با کارل فیلسوف قاطی کند.

واترهاوس می گوید: «TikTok خوب است زیرا یک پلتفرم طنز با لحن بدون حاشیه در مقایسه با اینستاگرام است. دبلیو از طریق تلفن (بعد از صورت، اما قبل از TikTok). او راحت به نظر می رسد و آماده است تا در عرض چند ساعت فرش قرمز مت گالا را بر عهده بگیرد – شاید به این دلیل که این اولین بازی او در مسابقات اتومبیلرانی نیست (او در سال 2014 شرکت کرد) یا شاید به این دلیل که این بار فرش قرمز را روی فرش زده است. بازوی دوست پسر طولانی مدت او، بازیگر رابرت پتینسون.

خلق و خوی آرام او همچنین می تواند ناشی از اعتمادی باشد که در ظاهرش برای شب احساس می کرد. واترهاوس دوشنبه شب با لباسی از جنس پارچه ابریشمی شفاف، با گلدوزی هایی که گل های رنگارنگ و یک قرقاول بزرگ را به تصویر می کشد، روی پله های مت راه افتاد. این قطعه از مجموعه بهار 2019 فندی، ماقبل آخر لاگرفلد برای این برند و آخرین ارائه ای که او برای آن زنده بود، می آید. برای واترهاوس، آخرین واقعیت یکی از دلایلی است که او این لباس را انتخاب کرد. “وقتی فهمیدم بهار 2019 یکی از آخرین مجموعه های اوست، فورا جذب آن شدم.” در زیر، واترهاوس تجربیات خود با لاگرفلد، الهام بخش زیبایی او برای شب، و یکی را مورد بحث قرار می دهد. جانشینی ستاره ای که خیلی دوست داشت روی فرش قرمز ببیند.

جیمی مک کارتی/گتی ایماژ سرگرمی/گتی ایماژ

موضوع «کارل لاگرفلد: خط زیبایی» برای شما چه معنایی دارد؟

وقتی به کارل فکر می کنم، او را به عنوان صنعت مد فکر می کنم. او نمایانگر مد برای من بود و حضور در کنار او نقطه برجسته هر یک از تجربیات من در زمینه مد بود. در طول سال ها، معمولاً در مهمانی ها و مجالس، زمانی را با او سپری می کردم. من همیشه او را فوق العاده بامزه و گستاخ و شیطون می دیدم.

امشب من فندی را می پوشم و کارل و فندی طولانی ترین رابطه بین یک طراح و یک خانه مد را دارند. وزن آن باورنکردنی است. رد پای او باورنکردنی است.

چگونه به طور خاص روی این لباس فرود آمدید؟

میدونی چیه؟ برای من خیلی راحت بود. فکر کنم سه تا لباس دیدم و اصلاً سوالی هم نبود. دو مورد دیگر نیز باورنکردنی بودند – شاید لباس‌های مت گالا کلاسیک‌تر از لباسی که من انتخاب کردم – اما من فقط به سمت زنانگی لباس جذب می‌شوم. من فکر می‌کنم این مهارت‌های گلدوزی است که مرا به خود جذب می‌کند. می‌خواستم آن را به نمایش بگذارم، زیرا کارل به خاطر طراحی مجدد و تفسیر مجدد شهرت داشت، اما در عین حال مهارت‌های غیرقابل باوری نیز داشت.

کریگ باریت/گتی ایماژ برای FENDI

از نظر آرایش مو و آرایش چی فکر میکنی؟

من لباس را زمانی می پوشم که آرایش ندارم و موهایم را تازه شسته ام و می گویم “من فقط آن را دوست دارم.” اما تیم آرایش مو و آرایش من اینگونه به من نگاه می کنند: “نه دختر، این اتفاق نمی افتد.” به این فکر می کردم که با آرایشم با رنگ بازی کنم. ما در حال بررسی تابلوهای خلق و خوی بوده‌ایم که شامل بسیاری از پاستیل‌ها می‌شود – لب صورتی، نارنجی و سبز. همچنین یک عکس از ریحانا در آنجا وجود دارد [the 2017 Met Gala] جایی که او گونه های صورتی روشن و سایه چشم و سپس ابروهای کمی سفید شده داشت. من از آن به عنوان یک مرجع نیز استفاده می کنم.

شما از سال 2014 به مت گالا نرفته اید. این زمان چگونه متفاوت خواهد بود؟

اکنون، من ایده بهتری از آنچه که خودم را وارد آن می‌کنم دارم، بنابراین احساس نمی‌کنم که در کل موضوع بیش از حد غرق شده باشم. الان دارم میگم ولی مطمئنم حدود ساعت 6 بعدازظهر دارم میلرزم.

کریگ باریت/گتی ایماژ برای FENDI

برای دیدن چه کسی در داخل بیشتر هیجان زده اید؟

من دیدم که جرمی استرانگ در لیست است. نمیدونم درسته یا نه ولی دعا میکنم درست باشه او فقط کار را جدی می‌گیرد، بنابراین من می‌خواهم ببینم که آن اثر به ظاهر مت گالا او تبدیل شود.

آیا شما یک …. هستی جانشینی پنکه؟

من بزرگ هستم جانشینی پنکه. من یک گروه تماشاگر دارم، بنابراین اگر با هم نیستیم باید منتظر بمانیم. من دیشب با حدود سه تای آنها آشنا شدم.

بیا حرف بزنیم دیزی جونز و شش. استقبال از نمایش چگونه بوده است؟

این شگفت انگیز است، بخشی از چنین چیزی. مردم در خیابان به سمت من می آیند و می گویند که چقدر آن را دوست داشتند و چگونه می خواهند بارها و بارها آن را تماشا کنند. با وجود اینکه درباره زندگی و پیچیدگی های آن است و تفاوت های ظریف زیادی در آن وجود دارد، نمایشی نشاط آور است. وقتی مردم در مورد آن صحبت می‌کنند، خیلی لبخند می‌زنند و من احساس می‌کنم که این به مردم شادی زیادی می‌دهد.

کریگ باریت/گتی ایماژ برای FENDI

ترکیب دو مورد از علایقتان – موسیقی و بازیگری – برای شما چگونه بود؟

خیلی اوقات اتفاق نمی افتد. اما احساس خارق‌العاده‌ای داشت، زیرا این یکی از دلایلی بود که من واقعاً می‌خواستم وارد نمایش شوم. نمی دانستم که تا پایان فیلمبرداری، با یک لیبل قرارداد امضا می کنم و به تورهای خودم می روم. من از سال 2016 همیشه موسیقی می‌کردم و آن را منتشر می‌کردم، اما همه چیز برای من جمع شد و آلبومم در حین فیلمبرداری برنامه در حالت وقفه جمع شد.

کریگ باریت/گتی ایماژ برای FENDI