چگونه پاریس هیلتون برای اولین ملاقات گالا آماده شد

کارل لاگرفلد یک بار به پاریس هیلتون گفت زندگی ساده یکی از برنامه های تلویزیونی مورد علاقه او بود. در واقع، اجرای نمایش بهار 2010 Chanel، که در آن لاگرفلد انباری را در وسط Grand Palais برپا کرد، ممکن است از این سریال الهام گرفته باشد. پس مناسب بود که اولین مراسم Met Gala که هیلتون تا به حال در آن شرکت کرد، دیشب بود – ادای احترام به حرفه لاگرفلد.

هیلتون به عنوان بخشی از مراسم شب مارک جیکوب شرکت کرد و لباس مشکی سفارشی این طراح را پوشید که چرم و کریستال های سواروسکی را ترکیب کرده بود. در اینجا، هیلتون ما را از طریق آماده سازی برای شب بزرگ خود راهنمایی می کند.

عکس از کوین اوستایوسکی

این اولین مت گالا شماست. برای امشب چه حسی داری؟

من احساس هیجان دارم. من همین الان آماده می شوم – روز بسیار پر هیجانی بود، اما من مشتاقانه منتظر امشب هستم. هیچ کس بیشتر از من دوست ندارد برای یک مهمانی موضوعی لباس بپوشد و این بهترین مهمانی لباس پوشیدن است. من خیلی هیجان زده هستم که ببینم همه قرار است کارل را چگونه تفسیر کنند.

شما امشب مارک جیکوبز را می پوشید. میشه بگید چطوری لباس درست شد؟

من کاملاً به دیدگاه مارک اعتماد کردم زیرا او بسیار نابغه است. بنابراین وقتی اولین ایده‌های لباس را برایم فرستادند، غافلگیر شدم. خیلی دوستش داشتم. انگار کارل در حال طراحی یک باربی شیک بود.

آیا مراجع خاصی وجود داشت؟

من تمام راه را به سال 97 برگشتم، زمانی که مارک مدیر خلاقیت لویی ویتون بود. از آنجا به همه مجموعه‌ها نگاه کردم، سپس هر مجموعه‌ای را که از آن زمان ساخته است، با برچسب خودش. سپس به سراغ مجموعه کارل رفتم. اساسا، کل تابلوی خلق و خو همه مارک و کارل بودند.

یکی دیگر از قسمت های مورد علاقه لباس من تمام کریستال های سواروسکی است. مارک این گل نمادین شانل را که با کریستال پوشانده شده بود، به شکل یک چوکر سیاه ساخت. خیلی حماسی به نظر می رسد

آیا راز زیبایی برای آماده شدن برای مت گالا دارید؟ آیا محصولات خاصی وجود دارد که همیشه برای چنین مراسمی می پوشید؟

من از جوانا چک یک فیشور گرفتم و او واقعاً باورنکردنی است. سپس با فلاویا لانینی ماساژ لنفاوی بدن انجام دادم که او هم باورنکردنی است. محصولاتی که امروز استفاده می کنم در واقع از خط مراقبت از پوست جدید من هستند. اینها همه فرمول های جدیدی هستند که من با تیم مراقبت از پوست خود ایجاد کرده ام. و من جدیدترین عطرم را می زنم، عطر بیست و نهمم که Love Rush نام دارد.

عکس از کوین اوستایوسکی

برای دیدن امشب چه کسی هیجان زده هستید؟

من از دیدن دخترانی که سر میز من هستند هیجان زده هستم: آنیتا، کیم پتراس و کندال. البته ریحانا من فقط از دیدن لباس های همه هیجان زده هستم. من فرض می‌کنم خیلی‌ها سیاه و سفید می‌پوشند، که خیلی شیک به نظر می‌رسد.

عکس از کوین اوستایوسکی

من می دانم که شما حداقل یک بار در سال 2006 در یک رویداد با کارل ملاقات کردید. لیندسی لوهان و کیم کارداشیان آنجا بودند. خاطره ای از او یا آن شب دارید؟

من در واقع چند بار با او ملاقات کردم. اولین بار زمانی بود که در پاریس نوجوان بودم. من و خواهرم برای مهمانی بعد از والنتینو در خانه او بودیم. کارل داشت تعدادی عکس از خواهرم، خودم و ماری شانتال می گرفت [Princess of Greece]و تعدادی از دوستان ما او همچنین از من خواست که در یک قایق در رودخانه هادسون که با Carine Roitfeld میزبانی می شد، یک شام شنل را دی جی بگذارم، این باورنکردنی بود.

اما آن شب در سال 2006 بسیار سرگرم کننده بود – آن شب، او این را به من می گفت زندگی ساده یکی از برنامه های مورد علاقه او بود من از آن بسیار متاثر شدم. به نظرم خیلی باحال بود که در سال 2009 در باند شوی شانل، «زندگی ساده شانل» را اجرا کرد، که مردم آن را برداشت کارل لاگرفلد می‌نامیدند. زندگی ساده. واقعا مجموعه شگفت انگیزی بود. او همیشه یک الهام بخش مد برای من بوده است. و من دوست دارم که دستکش های بدون انگشت علامت تجاری نمادین او هستند – و همچنین یکی از آنها.

عکس از کوین اوستایوسکی

مو توسط ادواردو پونس، آرایش توسط استیون تابیبا، ناخن توسط Faith Oh.