سفیر دیور آنیا تیلور-جوی در نمایش «آخرین شب در سوهو» یک الهه طلایی بود.

آنیا تیلور جوی در حال حاضر مشغول تبلیغ جدیدترین فیلم خود، فیلم ترسناک زمان‌بر است. دیشب در سوهوبنابراین، البته، او از این فرصت استفاده می کند و به تک تک اتصالات مطبوعاتی نگاه می کند. تنها در چند روز گذشته، تیلور جوی ما را به یک سفر سبک آورده است، با پوشیدن چهار قیافه جسورانه و جذاب، که در اولین نمایش فیلم دوشنبه شب با یک لباس دیسکو به اوج رسیده است. انتصاب تیلور جوی به عنوان سفیر جهانی خانه مد فرانسه.

با این حال، تیلور-جوی قبل از اینکه در طلا حیرت زده شود، چند فشار برای انجام دادن داشت. این جوان 25 ساله روز خود را با دامن یاسی، پاپیون و ست برلت از Rokh SS22 آغاز کرد که ماه گذشته در پاریس به باند فرود رفت. تیلور جوی و استایلیست او، پل بورگو، ظاهری را که در طول نمایش نشان داده شده بود، با دستکش‌های اپرا بنفش در سایه تیره‌تر، که مطابق با روند لباس پوشیدن تن به تن بود، طراحی کردند.

بعد، تیلور جوی ظاهر شد نمایش دیرهنگام با جیمز کوردن. برای آن ظاهر، او یک ظاهر کاملاً گلدار از ریچارد کوین با الگوی غیرقانونی از شوی لباس آماده اخیر او SS22 پوشیده بود. این لباس دارای بدنه یقه آویز پیچیده شده و دستکش اپرا است، و در مد کلاسیک کوین، کت و شلوار تا انگشتان پا ادامه می یابد و تیلور جوی را در طرح سبز و آبی کاملا می پوشاند.

کیت گرین / بی اف سی / گتی ایماژ

بعد از کوردن، تیلور جوی برای مصاحبه با الن دژنرس که قرار است روز سه شنبه پخش شود، رفت. برای این ظاهر، این بازیگر یک لباس مینی بدون بند و طبقه بندی شده Oscar de la Renta در رنگ نارنجی پررنگ را انتخاب کرد. تیلور جوی استایل را برای این لباس ساده نگه داشت و ترجیح داد این لباس را با پاشنه های برهنه و لب قرمز تیره ست کند – ظاهر آرایشی به سرعت به امضای او تبدیل شد.

رژه ظاهری تیلور جوی دوشنبه شب در اولین نمایش لس آنجلس به پایان رسید. دیشب در سوهو. برای این مراسم، این هنرپیشه یک لباس مجلسی طلایی رنگ از جنس دیور با دامن چین دار انتخاب کرد. امواج بلوند سفید کننده تیلور جوی در حالی که در دامن بزرگ لباس روی فرش قرمز می چرخید، روی شانه هایش فرود آمد.

با توجه به اینکه تیلور جوی به تازگی به عنوان سفیر جهانی مد و آرایش زنانه برای خانه انتخاب شده است، انتخاب او از دیور برای اولین نمایش تعجب آور نیست. دیور در بیانیه‌ای درباره نقش جدید این بازیگر صحبت کرد و گفت: «آنیا با این برند همکاری خواهد کرد، میراث نمادین دیور را جشن می‌گیرد و طرح‌ها و خلاقیت‌های مدیر خلاق زنان، ماریا گرازیا چیوری و مدیر خلاق و تصویر گریم را به نمایش می‌گذارد. ، پیتر فیلیپس.” تیلور جوی قبلاً ثابت کرده است که طرفدار خانه فرانسوی است و اخیراً در جوایز امی، جشنواره فیلم ونیز و گلدن گلوب ظاهری سفارشی به تن کرده است. البته، اکنون که این رابطه رسمی شده است، می توان گفت که لباس های سفارشی و لب های پررنگ قرمز دیور راه به جایی نمی برند.

مت وینکل مایر/گتی ایماژ

فریزر هریسون/WireImage