تریلر فیلم درام آتی ساندرا بولاک در نتفلیکس، «The Unforgivable» را تماشا کنید

ساندرا بولاک بازگشته است. پس از یک وقفه کوتاه بازیگری پس از موفقیت او در نتفلیکس در سال ۲۰۱۸، جعبه پرنده، این بازیگر برای تولید و بازی در داستان دراماتیک رستگاری به سرویس استریم باز می گردد. نابخشودنی.

در یک تریلر تازه منتشر شده، بولاک در نقش روث اسلیتر، زنی که پس از دو دهه تحمل جنایت خشونت آمیز، به تازگی از زندان خارج می شود، بازی می کند. پس از آزادی، تنها کاری که او می‌خواهد انجام دهد این است که خواهر بچه‌اش را پیدا کند، اما او همچنان در مسیر راه خود به موانع جاده‌ای برخورد می‌کند.

«شخصیت من فردی است که به مدت 20 سال به دلیل جنایتی بسیار فجیع در زندان بوده است [and] بولاک گفت هفته نامه سرگرمی. “چند نفر هستند که او تحت تأثیر این جنایتی که مرتکب شد، زندگی آنها را تحت تأثیر قرار داد و نفرت و خشم و تلخی و اندوه زیادی با آزادی او همراه است. او می‌خواهد این یک نفر را پیدا کند، تنها خانواده‌ای که در هنگام ورود به خانه داشت، و شما مدام از خود می‌پرسید: «چرا نمی‌توانی آن را رها کنی؟ این عضو خانواده از اقدامات شما آسیب دیده است – رهایش کن! دیگر از آسیب رساندن به این افراد دست بردارید.»

بولاک که تهیه کننده این فیلم نیز هست توضیح داد نابخشودنی کمی جنبه “معمای قتل” نیز دارد. او گفت: «پیدا کردن پس‌زمینه داستان این که چرا او کاری را که انجام داده است، به نوعی مشکل اصلی این کار است.

این فیلم که ویولا دیویس، جان برنتال و وینسنت دونوفریو نیز در آن ایفای نقش می‌کنند، فیلمبرداری آن در فوریه 2020 آغاز شد و بعداً به دلیل بیماری همه‌گیر تعطیل شد. خدمه استراحت کردند و ماه‌ها بعد، در سپتامبر، به صحنه بازگشتند.

نورا فینگشیدت کارگردان فیلم گفت: «البته، زمانی که نیمه دوم را فیلمبرداری کردیم، فیلمبرداری بسیار متفاوت بود. آن یکی. ما باید فوق العاده، فوق العاده مراقب باشیم و یاد بگیریم که چگونه با کووید کار کنیم. برای من، بزرگ‌ترین چالش این بود: چگونه می‌توانیم کاری کنیم که بعداً، وقتی فیلم را تماشا می‌کنید، فکر نکنید، “اوه، صبر کنید، قبل از کووید (COVID) بود و حالا بعد از کووید؟ ناگهان همه چیزهای اضافی پخش می شود یا، اوه، تابستان است و [now] زمستان است، زیرا ما در کانادا فیلمبرداری کردیم، جایی که شما فصول بسیار قوی دارید. این یک چالش اضافی بود.”

نابخشودنی در تاریخ 24 نوامبر در سینماها نمایش داده می شود و در 10 دسامبر برای پخش در نتفلیکس در دسترس خواهد بود.