زندایا برای آخرین حضورش در فرش قرمز یک ساری آبی شفاف پوشید

تجربه یک لحظه فرش قرمز زندایا در زمانی که انتظارش را داریم یک چیز است – برای نمایش های جوایز مهم، نمایش های برتر برای پروژه هایش و غیره. اما وقتی بازیگر تقریباً از هیچ جایی با لباسی جذاب ظاهر می شود، اکنون این یک لذت است. . و شنبه شب، زمانی که زندایا در گالا مرکز فرهنگی نیتا موکش آمبانی (NMACC) حاضر شد، بسیاری آماده نبودند، اما این لحظه به سرعت در سراسر اینترنت پخش شد و قبلاً به پانتئون دیگر چهره های عالی این بازیگر ملحق شده است.

زندایا با یک لباس سوتین پوشیده شده از لوازم طلایی عجیب و غریب زیر یک ساری آبی نیمه شب اختلاس شده کریستالی به مراسم در بمبئی هند آمد. قطعه تک شانه ای که پشت سر بازیگر نقش بسته بود، به یک قطار بلند و شفاف که با گل های گلدوزی شده که با پایین دامن همخوانی داشت تزئین شده بود. زندایا موهایش را به عقب کشیده بود و جواهرات ساده بولگاری را به غیر از یک تکه رسمی، دستبند Serpentini این برند انتخاب کرد.

DIVYAKANT SOLANKI/EPA-EFE/Shutterstock

بسیاری بلافاصله به لا روچ نگاه کردند تا به «معمار تصویر» برای طراحی ظاهر اعتبار دهند، اما او به سرعت در اینستاگرام به اطلاع عموم رساند که ساری زندایا هم توسط طراح هندی راهول میشرا طراحی و طراحی شده است. روچ نیز ظاهری به تن داشت که توسط Mishra طراحی و طراحی شده بود، یک کت و دامن مشکی پوشیده از یک صحنه گل دوزی شده بود. یک گردنبند Bulgari Serpentini مجموعه خودش را تکمیل کرد.

پس از آن گروه توسط دوست پسر زندایا، تام هالند، که در لباس مشکی شیک به نظر می رسید، جمع شد. آن دو سفر به هند را به یک تعطیلات تبدیل کردند و یک قایق بادبانی را در روز جمعه قبل از جشن اجاره کردند. با این حال، هنگامی که آنها با هم در این رویداد شرکت کردند، تصمیم گرفتند به طور جداگانه راه بروند، و از سطح پایین مورد علاقه خود در مورد رابطه حمایت کردند.