زندایا اولین کمپین لویی ویتون خود را با کمک لاو روچ انجام می دهد

پس از ماه ها انتظار و شایعات، به نظر می رسد که شهود جامعه مد درست بوده است، زیرا Zendaya رسما به عنوان سفیر خانه جدید Louis Vuitton معرفی شده است. این بازیگر اولین کمپین خود را برای این برند به عنوان چهره کیف کلاسیک کاپوسین LV در تصاویر آرامی که توسط دو عکاس، مرت آلاس و مارکوس پیگوت گرفته شده بود، آغاز کرد.

در عکس‌ها، زندایا کاپوسین‌های مختلفی را با ظاهری براق سیاه و سفید به چنگ می‌آورد که توجه بازیگر و اکسسوری را به خود جلب می‌کند. این کمپین در E-1027 در Roquebrune-Cap-Martin، فرانسه، خانه ای طراحی شده توسط معمار و طراح مدرنیست، Eileen Grey، فیلمبرداری شد.

با حسن نیت از لویی ویتون

به نظر می رسد که انتخاب زندایا به چهره ی کاپوسین ها تبدیل شود. در حالی که لویی ویتون یک امپراتوری را بر روی مونوگرام خود بنا کرد، کیف‌هایی با علامت‌گذاری کمتر دیده می‌شوند (مخصوصاً در میان ژنرال زرها که بسیاری از نشانه‌های مد خود را از دستورات TikTok دریافت می‌کنند). ارائه چنین قطعه براقی به Zendaya ثابت می کند که مطابق با روند لوکس رمزگذاری شده یا آرام است.

این بدان معنا نیست که Zendaya از یک لوگوی خوب LV قدردانی نمی کند. این بازیگر گفت: «همه چاپ LV را در صفحه Myspace خود داشتند ووگ قبل از توضیح دادن، «حداقل من این را داشتم! بگذارید سعی نکنم آن را روی هیچ کس دیگری بگذارم. این قطعا من بودم.»

زندایا بیشتر با او صحبت کرد ووگ در مورد اینکه کمپین LV برای او چه معنایی دارد، با یادآوری تصاویر Vuitton که در اطراف او بزرگ شده است. او درباره کمپین بهار/تابستان 2004 با بازی این سوپرمدل گفت: «این یکی بود که من از اوایل دهه 2000 نائومی کمپبل دوستش داشتم، و او مانند یک تنه است. “من هنوز می توانم آن را ببینم. من می توانم این تصویر را در ذهنم ببینم و به یاد می آورم که در کودکی آن را در مجلات دیده بودم.

با حسن نیت از لویی ویتون

این اعلامیه و عکس‌ها در بحبوحه گمانه‌زنی‌های آنلاین بیش از حد داغ پیرامون زندایا و استایلیست سابقش (اما هنوز دوستش)، لا روچ، منتشر می‌شوند. روچ در ورود زندایا به دنیای مد بالا بسیار مهم بود، اما برخی از نظریه‌پردازان توطئه توییتر زمان اعلام بازنشستگی او را در اوایل سال جاری زیر سوال بردند. روچ بعداً وضعیت را روشن کرد. او گفت: “هیچ گوشتی با LVMH وجود ندارد.” برش پس از اعلام بازنشستگی خود در ماه گذشته. دلفین و خانواده آرنو با من بسیار مهربان بودند. اکنون، اعتبار سبک روچ در عکسبرداری ویتون حتی بیشتر ثابت می کند که هر گونه حدس و گمان اشتباه بوده است، و او مانند همیشه در تصویر زندایا نقش دارد.

با حسن نیت از لویی ویتون