ریچل برازناهان نمایشی شیطانی در نمایش «خانم میزل شگفت‌انگیز» به نمایش گذاشت.

ریچل برازناهان در حال پایان دادن به زمان خود است خانم مایزل شگفت انگیز با صدای بلند این بازیگر که از سال 2017 در سریال پرایم ویدیو نقش این استندآپ کمدین را بازی می‌کند، سه‌شنبه شب در آخرین نمایش خود برای این نمایش شرکت کرد و مطمئن شد که چیزی برای یادآوری او برای ما به یادگار گذاشته است.

بروسناهان در اولین نمایش فصل پنجم و آخرین سریال با لباسی قرمز داغ و بلند تا مچ پا شرکت کرد. قسمت بالای ظاهر دارای یک یقه راست با دو تکه شاخ شکل بود که از نیم تنه او بیرون زده بود، با بند های برهنه که امکان ظاهری بدون تسمه با پشتیبانی بیشتر را فراهم می کرد. از آنجا، این قطعه به یک دامن ستونی پر زرق و برق تبدیل شد که با مهره های قرمز پوشانده شده بود که کمی بعد به ظاهر می بخشید، که او با یک جفت قاطر لیدیا تگزاس پاریس تکمیل شد.

Cindy Ord/WireImage/Getty Images

آنجلا وایس / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

زمانی که برازناهان روی فرش قرمز بود، درباره چگونگی خداحافظی با یک شخصیت پس از به تصویر کشیدن او به مدت شش سال صحبت کرد. “آنها بخشی از شما می شوند. شما به شکلی جزئی از آنها می شوید که نمی توانید بیان کنید مردم. فقط چند هفته پس از بسته بندی میزلبراسناهان تولید یک نمایشنامه را آغاز کرد، ثبت نام در پنجره سیدنی بروستاینو او توضیح داد که انتقال بین نقش ها همه چیز را سخت تر کرده است. من متوجه شدم که چقدر از نظر فیزیکی، [Midge] بخشی از وجود من بود که متوجه نشدم رها کردن آن دیالوگ سریع سخت است.”

آنجلا وایس / خبرگزاری فرانسه / گتی ایماژ

زمان ایفای نقش میج مایزل توسط این بازیگر بسیار موفق بوده است. برازناهان دو جایزه گلدن گلوب را برای کارش در این نمایش دریافت کرد، همچنین یک جایزه امی، SAG و دو جایزه انتخاب منتقدان را به دست آورد. خانم مایزل شگفت انگیزفصل آخر با سه قسمت اول آن در روز جمعه، 14 آوریل، در پرایم ویدیو پخش خواهد شد.