کتی هولمز شلوار بزرگ را با پولک دوزی ادویه می کند

هر بار که کتی هولمز از آپارتمانش بیرون می‌رود، احتمال خبرساز شدن در انتظار اوست. نه برای هر چیزی که می گوید یا انجام می دهد، بلکه برای آنچه می پوشد. اینطور نیست که او یک کمد لباس جنجالی در سطح جولیا فاکس داشته باشد – او در واقع یک کمد معمولی است که اغلب ژاکت و شلوار جین را انتخاب می کند، اما این ژاکت ها و شلوارهای جین هستند که مردم را به صحبت می اندازند. روز چهارشنبه، این بازیگر تبدیل به کارگردان به نیویورک رفت تا آخرین پروژه خود را با ظاهری که با جذابیت و راحتی در تضاد بود، تبلیغ کند. آیا این گروه طوفان توییتری از ستایش یا ستایش را فرا خواهد خواند؟ به احتمال زیاد نه، اما در این مرحله، شما هرگز واقعا نمی دانید.

هلمز مشغول اجرای سومین پروژه خود به عنوان کارگردان بوده است. اشیاء نادر، فیلمی مستقل بر اساس رمانی به همین نام از کاتلین تسارو در سال ۲۰۱۶. هولمز در نویسندگی فیلم و همچنین در کنار آلن کامینگ و جولیا مایورگا تازه وارد در آن نقش آفرینی کرده است. به منظور تبلیغ فیلم، هولمز به مدار مطبوعاتی نیویورک رسیده است که در روز چهارشنبه توقفی در آن داشت نمایش امروز. برای ظاهر، این هنرپیشه از روند محبوب شلوارهای بزرگ استقبال کرد، اگرچه او پیچ و تاب خود را به آن اضافه کرد. هلمز با شلوار گشاد پوشیده از پولک طلایی و پاشیده شدن رنگ زرد بیرون آمد. برای اینکه آن‌ها را برای روز مناسب‌تر کند، شلوار را با یک ژاکت آجدار خاکستری ست کرد. یک کمربند طلایی، کفش‌های پاشنه دار زرد و یک کیف مشکی ایزابل مارانت میخ‌دار، این مجموعه را تکمیل کردند.

ریموند هال/GC Images/Getty Images

این یک ظاهر منحصر به فرد است، اما ظاهری که احتمالاً جنجال ایجاد نمی کند. گروه او برای حضورش در سه شنبه شب در 92 St Y، اما ممکن است نظرات را برانگیزد. برای آن سخنرانی، هولمز یک تاپ دکمه دار سفید سنت جان قبل از پاییز 2023 با یک دامن منحصر به فرد پوشید که دارای لایه ای از مینی چین دار سفید بود که با پارچه ای با طرح گلدار خاکستری نامتقارن در بالا پوشانده شده بود. توسط یک سنجاق نقره ای یک بریدگی در لایه بالایی اجازه می دهد تا زیر دامن و همچنین مقداری پوست از آن به بیرون نگاه کنند. سپس هولمز این ظاهر را با کفش‌های پاشنه‌دار سفید و نوک مربعی و کیف سفید پرادا کلیو اضافه کرد.

جیمز دوانی/GC Images/Getty Images

از آنجایی که هولمز فیلم جدیدش را تبلیغ می‌کرد، مجبور شد در چند موقعیت مختلف درباره تصمیمات قبلی خود در مورد سبک تیتر اول صحبت کند. در طول مصاحبه با زرق و برقروزنامه نگار برخی از پاسخ ها به نگاه هولمز به iHeartRadio Jingle Ball را خواند، که بسیاری فکر می کردند شبیه لباسی است که روی شلوار جین پوشیده شده است (فقط یک پیراهن بلند) و با برچسب “ناراحت کننده” و “لعنت شده.”

«یعنی… وای. هولمز گفت، این زبان قدرتمندی است، و افزود: “بیایید، زنان، بیایید همدیگر را اینجا نگه داریم. بیایید کمی از آنچه می پوشیم نگاه کنیم. این وظیفه ما در میان یکدیگر است. احساس می‌کنم سفر این زن عمیق‌تر است.»

و سپس ست سوتین و ژاکت کش باف کشمیری Khaite وجود دارد که با پوشیدن هولمز در سال 2019 با واکنش بسیار مثبت تری روبرو شد. این بازیگر برای مجله ی وال استریت که او هنوز نمی‌فهمد چرا نگاهش مورد توجه قرار گرفت. او گفت: «من نمی‌دانم چرا این اتفاق افتاد. هولمز تلاش کرد تا معنای عمیق تری به این موقعیت بدهد. من نمی‌دانم سوتین کشمیری نمادی از چه چیزی است که زنان به جلو یا عقب می‌روند. یعنی سوختمش؟»

خرید کیف کتی:

اگر محصولی را از طریق پیوندی در این مقاله خریداری کنید، ممکن است بخشی از فروش را دریافت کنیم.