ریحانا قصد دارد در سال 2022 فروشگاههای فیزیکی Savage x Fenty باز کند

ریحانا با تسخیر حوزه خرده فروشی آنلاین (با مشارکت آمازون) ، اکنون قصد دارد انجیل Savage x Fenty را در فضای فیزیکی پخش کند. فروشگاه های واقعی Retail برای سال 2022 در نظر گرفته شده است. ویکتوریا سکرت می تواند آن را یک روز نیز نامید: 1400 پاسگاه های جهانی این برند از زمانی که ریحانا برای تاج و تخت زیر زنانه مقرون به صرفه با تأکید بر فراگیری قرار گرفت ، آنها را در بازی نگه داشته است. این زن 33 ساله حتی زیبایی لباس زیر را نیز کامل کرده است: Savage x Fenty در آخرین ارائه آمازون شامل بازیگرانی از سیندی کرافورد ، Gigi Hadid ، Precious Lee ، Erykah Badu و لولا لئون گریز ، همراه با اجراهای Nas ، Normani بود. ، و جازمین سالیوان.

اخبار مربوط به گسترش آجر و ملات Savage x Fenty توسط کریستیان پندارویس ، رئیس مشترک و مدیر ارشد بازرگانی و طراحی ارائه می شود. او در آخرین بخش از مجموعه تلویزیونی “سیاه در تمرکز” تلویزیون بلومبرگ گفت: “خرده فروشی بخش مهمی از استراتژی رشد ما است ، بنابراین شما در سال 2022 کاملاً فروشگاه خواهید دید.” “ما میدانیم [with] پوشاک صمیمی به ویژه از آنجا که تناسب اندام و راحتی بسیار مهم است ، فقط مشتریانی هستند که با خرید آنلاین احساس راحتی نمی کنند. آنها می خواهند به طور فیزیکی محصول را امتحان کنند ، لمس کنند ، احساس کنند ، خودشان تولید کنند. ” در حال حاضر ، انجام این کار مستلزم آن است که گاه به گاه ظاهر شود یا ابتدا آن را خریداری کنید.

پندارویس زمان دقیق راه اندازی نام تجاری را مشخص نکرد ، اما اطمینان داد که پاسگاه های Savage x Fenty مورد بحث ، نهادهای مستقل هستند ، نه فقط بخش هایی از یک فروشگاه بزرگ. موج اول در ایالات متحده باز می شود ، هرچند ظاهراً Rih and co. آنها در حال حاضر در حال بررسی حمل و نقل حوضه به اتحادیه اروپا هستند. آنها مطمئناً پول لازم برای این کار را دارند: این مارک اعلام کرد که 115 میلیون دلار بودجه برای توسعه خرده فروشی در فوریه جمع آوری کرده است. در صورت نیاز آنها ، ریحانا در ماه های بعد به راحتی میلیاردر شده است.