راه اندازی مجدد Gossip Girl درست به موقع برای روز شکرگزاری بازمی گردد

تنها چیزی که اصلی است دختر شایعه پراکنی بیشتر از توهین‌های بی‌سابقه دوست دارم و زیاده‌روی از لوازم جانبی روز شکرگزاری است. در طول شش فصل نمایش، دختر شایعه پراکنی پنج قسمت پر از درام را ارائه داد که در میان میزی چیده شده با کیک بوقلمون و کدو حلوایی پخش شد. صدای نمادین جی جی، کریستن بل، در فصل دوم سریال به بهترین وجه گفت: «برای بقیه کشور، روز شکرگزاری زمانی است که خانواده‌ها گرد هم می‌آیند تا تشکر کنند. اما در Upper East Side، تعطیلات خوشبختانه به ریشه های خود باز می گردد: دروغ، دستکاری، و خیانت.

بنابراین، مناسب است که نیمه دوم فصل یک از دختر شایعه پراکنی راه‌اندازی مجدد در روز شکرگزاری نمایش داده می‌شود، زیرا وقتی سه نفری و خیانت خواهری را تخیلی کرده‌اید، چه کسی به خانواده و قدردانی نیاز دارد؟ در یک تریلر برای نیمه دوم فصل آینده، می بینیم که از زمان شروع لرزان اولین راه اندازی مجدد، تغییر زیادی نکرده است. اینفلوئنسر جولین کالووی و اوبی برگمان، وارث املاک عصبانی، در پایان قسمت اول با بوسه‌شان کنار می‌آیند، اما وقتی زویا لات، خواهر ناتنی جولین و دوست دختر اوبی، به نظر می‌رسد متوجه این عمل زشت می‌شود، اوضاع پیچیده می‌شود. “ما خواهر نیستیم. ما دوست نیستیم ما هیچی نیستیم زویا در تریلر می‌گوید که دیگر هیچ بازگشتی وجود ندارد. اوه اوه

در همین حال، آکی منزیس (با بازی پسر جدید It Evan Mock)، به تازگی توسط پدرش در تلویزیون ملی پخش شد، اما او همچنین باید با دوست دخترش، آدری هوپ، که به نظر می رسد رابطه سه طرفه آنها با توماس دوهرتی را به پایان رسانده است، برخورد کند. مکس ولف و به سراغ یک اسباب بازی پسر جدید رفته است. و سپس، معلمانی هستند که خط داستانی آنها برای احیای Gossip Girl در دوران مدرن، بار اول خیلی خوب پیش نرفت. تاوی گوینسون همچنان به رهبری اعضای مشکوک هیئت علمی مدرسه ادامه می‌دهد، زیرا آنها دانش‌آموزان را تعقیب می‌کنند و همه درام را برای دیدن جهان گزارش می‌کنند. اما چه کسی آن را صدا می کند؟ آره، مجله نیویورک تایمز و CNN در این داستان هستند و آنها می خواهند اسکوپ را دریافت کنند.

خط داستانی تنظیم شده است، کدهای یکنواخت کنستانس بیلارد در حال شکسته شدن هستند، اما خواهد شد دختر شایعه پراکنی راه اندازی مجدد به فلاپ زیر سایه بزرگ که نمایش اصلی است ادامه دهد؟ در 25 نوامبر زمانی که اولین قسمت از شش قسمت پایانی فصل از HBO Max پخش می شود، متوجه خواهیم شد.