راهنمای کامل خرید ویلچر برقی از فروشگاه مونوچیر و آساچیر

ویلچر برقی درست مانند یک ربات عمل می کند و به افراد ناتوان در زندگی روزمره کمک می کند. نیروی محرکه این نوع ویلچر توسط موتور الکتریکی و باتری های قوی تامین می شود. اگرچه این ویلچرها کمی سنگین تر از ویلچرهای مکانیکی هستند، اما ویژگی های کاربردی زیادی دارند.

اگر با ویلچر برقی مسافرتی و انواع آن آشنایی ندارید، می توانید انواع آنها را به صورت آنلاین بررسی کنید. به طور کلی یک “ویلچر برقی” مناسب باید شامل موارد زیر باشد:

ویلچر برقی تاشو فوق سبک

این ویلچرها گزینه بسیار مناسبی برای افرادی است که نیاز به جابجایی مداوم ویلچر خود دارند چرا که وزن آنها معمولا کمتر از 18 کیلوگرم است. ویلچر برقی تاشو بسیار سبک در این مدل از ویلچرها چرخ های عقب بزرگ هستند و به کاربر اجازه می دهند تا به راحتی حرکت کند.

بسیاری از ویلچرها ظرفیت بارگیری بالایی دارند و به همین دلیل امروزه ویلچرهای برقی سبکی در دسترس هستند که به راحتی در سفرها قابل استفاده هستند.
چرخ های جلوی ویلچرهای برقی بزرگ هستند و کشش خوبی دارند.
صندلی‌های چرخدار برقی دارای سه مجموعه چرخ‌های کوچک در جلو و عقب و چرخ‌های بزرگ در وسط هستند.

 

ویلچر برقی قیمتش چنده

چرخ‌های عقب ویلچرهای برقی به شکل کوچکی طراحی شده‌اند که به صندلی عقب فشار وارد می‌کند و این فشار به کاربران کمک می‌کند تا در زمین‌های سخت به خوبی حرکت کنند.

https://eefz.ir/

ویلچر برقی ارزان قیمت مناسب افراد با وزن کمتر از 150 کیلوگرم است.
هنگامی که موارد ذکر شده را بررسی کردید و مشخص کردید که کدام نوع ویلچر برای نیازهای شما مناسب است، باید سایر ویژگی های راحتی را در نظر بگیرید که شامل قیمت، حداکثر وزن محصول و باتری های موجود به عنوان استاندارد می شود.

ویژگی های ویلچر برقی

از جمله ویژگی های ذکر شده توسط کاربران ویلچر برقی که بسیار حائز اهمیت است می توان به موارد زیر اشاره کرد که می تواند بر قیمت ویلچر برقی نیز تاثیرگذار باشد:

بهره گیری از تمام جنبه های سیستم نشیمنگاه: این شامل استفاده از بالشتک هایی است که به عنوان یک عنصر پشتیبان برای افراد پشت سر استفاده می شود و می تواند در اندازه ها و موقعیت های مختلف سفارشی شود.

کاهش فشار روی کاربران: این صندلی ها از ایجاد زخم فشاری بر روی کاربران جلوگیری می کند. رعایت این نکته برای افراد مسن که پوست نازک و حساسی دارند و به سرعت کبود می شود، می تواند بسیار مهم باشد.

این صندلی ها همچنین می توانند با افزایش توانایی استراحت دادن به پاها به کاهش ورم پا کمک کنند.

ویلچر برقی بتا آساچیر

ویلچر برقی بتا 25 ساخت ایران می باشد. ویلچر برقی یکی از ارزان ترین ویلچرهای برقی موجود در بازار آساچیر است. از ویژگی های ویلچر بتا 25 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای 2 باتری 12 ولتی سیلد اسیدی
  • دارای موتورهای 2250 واتی DC
  • زمان تقریبی شارژ 5 ساعت است
  • با هر بار شارژ کامل 10 کیلومتر مسافت طی کنید
  • وزن دستگاه 45 کیلوگرم می باشد
  • امکان تغییر قد زیر ساق پا و زیر آرنج
  • حداکثر وزن قابل تحمل تا 90 کیلوگرم

ویلچر برقی حرفه ای

در میان انواع ویلچرهای موجود در بازار، نمونه های چینی نیز موجود است. اگر با کیفیت و طبقه بندی محصولات چینی آشنایی داشته باشید، می دانید که اجناس چینی هم با کیفیت و هم بی کیفیت تولید و عرضه می شوند.

صندلی ویلچر برقی

از دیگر ویلچرهای برقی ارزان قیمت می توان به ویلچر برقی ستاره اشاره کرد که در این قسمت به آن می پردازیم:

  • وزن ویلچر 40 کیلوگرم است
  • 2 باتری هر کدام 22 آمپر وجود دارد
  • حداکثر وزن قابل تحمل 90 کیلوگرم است
  • دارای 2 موتور با توان 350 وات
  • قابل حرکت در زیر آرنج و زیر پا
  • زمان تقریبی شارژ 4 ساعت است
  • چرخ های جلو و عقب قابل باد شدن هستند

انواع ویلچر برقی

ویلچر برقی انواع مختلفی دارد که هر کدام ویژگی ها و عملکردهای خاص خود را دارند. به عنوان مثال، ویلچر برقی توانایی تبدیل شدن به برانکارد را دارد یا ویلچر برقی  استاتیک می تواند کاربر را بایستد.

نوع دیگری از ویلچر برقی دارای سیستمی است که می تواند کاربر را از پله ها بالا برود که البته این نوع ویلچر برقی در مدل های مختلفی تولید می شود.

ویلچرهای برقی همانطور که از نامشان پیداست می توانند با استفاده از برق به کاربر کمک کنند تا بدون زحمت حرکت کند. برای انتخاب این نوع ویلچرها باید به چند موضوع توجه کرد. اول از همه، آیا توانایی این را دارید که خودتان بلند شوید و روی ویلچر بنشینید یا به کسی نیاز دارید که به شما کمک کند؟ بر این اساس نوع ویلچری که انتخاب می کنید متفاوت خواهد بود.

نکته بعدی مدت زمانی است که قصد دارید روی ویلچر باشید. آیا برای مدت طولانی از آن استفاده می کنید یا فقط گاهی اوقات؟ همچنین می توانید از محصولات کمکی مانند انواع بالش استفاده کنید تا در استفاده طولانی مدت راحتی بیشتری را تجربه کنید.

منبع : https://daryamedia.ir/%d8%a2%d9%86%da%86%d9%87-%d8%a8%d8%a7%db%8c%d8%af-%d8%af%d8%b1-%d9%85%d9%88%d8%b1%d8%af-%d9%88%db%8c%d9%84%da%86%d8%b1-%d8%a8%d8%b1%d9%82%db%8c-%d8%a8%d8%af%d8%a7%d9%86%db%8c%d8%af-%d9%88-%da%86%d8%b1/