دمی مور و پیشاهنگ ویلیس در هفته مد در پاریس در سه برنامه با هم شرکت کردند

هفته مد پاریس به پایان خود نزدیک شد و با آن ، ما از ماه مد دیگری از خال های مشهور ردیف اول ، ویدئوهای غیر منتظره باند ، و سبک خیابانی با شایستگی خداحافظی می کنیم. اکنون که همه چیز را دیدیم ، زمان آن رسیده است که تعدادی از سوالات برتر را به کلاس بهار/تابستان 2022 اهدا کنیم و یک جایزه وجود دارد که حتی مورد بحث نیست. بهترین زن و شوهر مادر و دختر به دمی مور و اسکات ویلیس می رسند که طی چند روز گذشته پاریس را طوفان کردند.

مور و ویلیس هفته گذشته در نمایشگاه Chloé شروع به تفریح ​​کردند. این زن و شوهر سعی کردند در تن تن تن کنند و مور یک ژاکت بدون آستین برنزه را روی یک شلوار دکمه دار و پهن پهن ببندد. ویلیس در عین حال به دنبال ظاهر جوان تری بود و کاپشن و دامن جیر جلیقه ای با یقه یقه پشتی زرد خردل پوشیده بود. مور در اینستاگرام فاش کرد که نمایش Chloé برای این دو فوق العاده است زیرا با ریمیکس اولین تک آهنگ ویلیس ، “Love without Possession” آغاز شد.

Chloé فقط شروع این دو نفر بود ، و روز دوشنبه آنها دوباره برای استلا مک کارتنی دور هم جمع شدند. این بار ، مور یک پیراهن سیاه مشکی با جزئیات مش در قسمت سینه و یک ژاکت بمب افکن قهوه ای روشن که از بالا پرتاب شده بود ، پوشید. ویلیس همه چیز را با شلوار سفید ، یک کاپ مشکی سیاه و یک بلیزر سایز بزرگ ساده نگه داشت. بعداً در همان روز ، این زوج هنگام گردش در پاریس ، ظاهر معمولی تری را انتخاب کردند ، اگرچه مور بمب گذار خود را برای اندازه گیری خوب حفظ کرد.

به نظر می رسید که این جفت بهترین ها را برای آخرین بار پس انداز کرده اند ، زیرا سه شنبه شب در نمایش “Love Brows Love” و Aber Elbaz در کارخانه AZ Factory شرکت کردند. در آخرین رویداد هفته ، ویلیس یک لباس مینی قرمز را در بالای جوراب شلواری بافتنی و یک کت ساتن در بالا انتخاب کرد. مور ، در عین حال ، یک پارچه پولک مشکی پوشیده بود ، همچنین با ژاکت ساتن تزئین شده بود. و با این کار ، دو زن هفته مد را به صورت خانوادگی به پایان رساندند ، یکی با موهای زیاد و سبک بسیار خوب.

ژاکوپو راول/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ

ژاکوپو راول/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ

ژاکوپو راول/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ

پیر سو/GC Images/گتی ایماژ

آنتونی قناسیا/سرگرمی گتی ایماژ/گتی ایماژ