جیمی لی کورتیس فکر می کند جراحی پلاستیک “از بین بردن نسل زیبایی” است

انتظار نداشته باشید که جیمی لی کرتیس به زودی با تزریق لب ظاهر شود. این بازیگر به تازگی باز شده است شرکت سریع در مورد افکار خود در مورد جراحی پلاستیک ، به اشتراک گذاشتن تجربیات کمتر مثبت خود و فاش کردن اینکه چرا خودش طرفدار نیست.

وی گفت: “روند فعلی پرکننده ها و روش ها ، و این وسواس در فیلترینگ ، و کارهایی که ما برای تنظیم ظاهر خود در Zoom انجام می دهیم ، نسل زیبایی را از بین می برد.” “هنگامی که صورت خود را بهم می زنید ، نمی توانید آن را پس بگیرید.”

در این مصاحبه ، کورتیس به داستان خود در مورد جراحی پلاستیک اشاره کرد و گفت “این کار نکرد” و وی را به ویکودین معتاد کرد. در سال 2019 ، کورتیس در مورد نحوه اعتیاد خود بیشتر صحبت کرد انواع مشکل بازیابی. او گفت همه چیز سالها پیش شروع شد وقتی فیلمبرداری به او شلیک نمی کرد زیرا چشمانش بسیار پف کرده به نظر می رسید. او می گوید: “من خیلی ناراحت و خجالت زده بودم و از این بابت آنقدر شرم داشتم که بعد از آن فیلم”. این حادثه او را مجبور به انجام “جراحی پلاستیک معمول برای از بین بردن پف” کرد و پزشک وی پس از این عمل ویکودین را برای او تجویز کرد و در نهایت منجر به وابستگی به این ماده شد. مدتی طول کشید تا اعتیاد خود را کنار بگذارید ، اما این روزها این بازیگر 22 سال هوشیار بوده است.

اظهارات کورتیس تنها چند هفته پس از آن مطرح می شود که لیندا ایوانجلیستا ، سوپر مدل ، پس از دریافت یک عمل CoolSculpting بر روی صورتش ، بی رحمانه تغییر شکل داده است. او توضیح داد که به دلیل این حادثه ، اگرچه “شغل همسالانش در حال پیشرفت بوده است” او یک گوشه گیر شده است.